אירוויזיון 2023 הסתיים אמש (שבת) בניצחון לשבדיה, ונועה קירל שייצגה את ישראל נחתה במקום השלישי. בריאיון ראשון שנתנה לאחר סיום התחרות, קירל הייתה מסופקת מההישג שלה. "תמיד יש לי מחשבות על מקום ראשון. רק לזכות לזכות", אמרה. "אבל מקום שלישי זה מאוד מכובד, זה אושר לייצג את ישראל מול מיליוני צופים בעולם". לכאן רשת ב' אמרה: "זה מה שהקדוש ברוך הוא רצה".

נועה קירל סיימה במקום השלישי באירוויזיון, שוודיה היא הזוכה הגדולה
"לא היה דבר כזה מאז נטע ברזילי": נועה קירל החזירה את ישראל למפת האירוויזיון 

קירל שיתפה כי חווית ההופעה על הבמה בליברפול הייתה עוצמתית. "זה היה כל כך מרגש וחזק, ויכולתי להרגיש את האנרגיה של הקהל", שיתפה. "ברגע של הירידה מהבמה בגמר הרגשתי אופוריה מטורפת, הדמעות שראיתם היו אמיתיות".

לדבריה, חווית הקראת הנקודות הייתה סוריאליסטית במיוחד. "כל שנייה אמרתי שאני מרגישה שאני יושבת בסלון שלי ורואה את האירוויזיון, אני עד עכשיו לא מעכלת", אמרה והוסיפה: "קיבלנו דוז פואה מחמש מדינות מאוד חזקות, ואלו תחושות מטורפות. כאילו זה לי הדוז פואה?"

על אף שלא זכתה במקום הראשון והנחשק, התחרות העניקה לקירל חשיפה בינלאומית, אותה תוכל הזמרת הצעירה למנף בעתיד. "לאירוויזיון יש כוח פסיכי", אמרה. "אחרי ההופעה הלכנו לאכול ואנשים זיהו אותי והצטלמו איתי. רק הערב נוספו לי 200 אלף עוקבים, וזאת חשיפה מטורפת".