הזמר תמיר גרינברג חשף השבוע תמונה שלו מגיל צעיר כילד (שנת 2001, גיל 6-7) והכריז על סינגל חדש, "until the end" מלווה בקליפ שצולם בבריכת גורדון בת"א, שם תמיר משחזר זיכרונות ילדות, חוויות וסיפורים בלתי נשכחים מאבא, אמא והחיים בתל אביב באותם ימים כשאביו וקרוביו לוקחים חלק בצילומי הקליפ. בנוסף יקיים ב-3.6 מופע משותף עם להקת טיפקס.

קודם כל בהצלחה ושיהיה מושלם. אנחנו מדברים היום אחרי שנתיים מטורפות, נכון? על הבמות הכי חלומיות, עם שיתופי פעולה ושירים מצליחים ביותר שהפכו ללהיטים, ושבועיים לפני מופע קיסריה ענק, שם אתה מארח את טיפקס. ספר לי על זה.
"זה הולך להיות ממש מטורף. נפגשתי עם הלהקה ועם קובי, אני וקובי נפגשנו קודם כל באירוע של זיכרון בסלון שעשו פסקול שלישי, אלבום ליום השואה. הכרנו ועלה הרעיון לארח אותם, ניסינו להבין אם דבר כזה יכול להתאים, והבנו שכן".

זה כאילו לא הדבר המיידי, קובי זה הכי עברית בעולם ואתה במחוזות אחרים. בוא תנמק.
"קודם כל זה מה שמגניב, לעשות משהו לא צפוי ורחוק אחד מהשני, ומצד שני אחרי שדיברנו הבנו שיש לנו המון במשותף, המון בלוז ופאנק במשותף, אולי לא יודעים לשים את החיבור המיידי אבל הוא לגמרי קיים. זה באמת מסקרן, גם אותי זה סקרן, פיצחנו כל מיני דברים".

שיר חדש, "until the end", חייבים לראות את הקליפ כדי להבין שהזיכרון של הבריכה הוא זיכרון כמעט של כולנו. זה משהו שהילדים מבינים לפני שאנו מבינים שאלה השנים הכי תמימות שלנו.
"אני חושב שלכל מי שהייתה ילדות שיש לה זיכרון טוב ונעים, הוא מתגעגע אליה תמיד, לא משנה איך נסתכל על זה. בשבילי זה הזיכרון הזה, שנכנס לתוך השיר. זה ממש סוג של דוקו על בועה מאוד קטנה".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM