הזמרת אריאל סגל כבשה את לבבות הצופים והשופטים באודישן בלתי נשכח ב"הכוכב הבא", כשביצעה את שירה המקורי "תראי אותי", אותו כתבה לאמה שנפטרה ממחלת הסרטן בצעירותה - ביצוע שצבר מיליוני צפיות. לאחר שארבעת הסינגלים מאלבום הבכורה נכנסו לפלייליסטים רשמיים בספוטיפיי ובאפל מיוזיק, ועוררו עניין רב וביקורות משבחות בתקשורת, סגל משיקה את "אם אין לך כסף".

"אם אין לך כסף" הוא שיר פופי אר-אנ-בי מלא בסטייל, המושפע מהמוסיקה הלועזית העכשווית (דוג'ה קאט, סיזה, סאמר ווקר) עם אמירה נשית, חזקה ובועטת. בשיר אריאל מדברת על התבניות שמנסים להכניס אותנו אליהן, מתנגדת ללחץ החברתי על נשים למצוא חתן ("תגידי את עוד רווקה? למה את בכלל מחכה?") ומתעמתת באומץ עם התוויות שמצמידים לה: "תגידי את לא יתומה? (לא) שמה את עצמי בהגדרה (לא)". 


בנוסף, היא מתייחסת לחווייתה כאמנית עצמאית בתקופה שבה נמדדים בצפיות ולייקים ("רק רציתי לכתוב שירים, למדתי להזיז הרים"). אבל אריאל היא לא מוזיקאית רגילה, מזה שנים היא משלבת בין עבודתה בכנסת כיועצת פרלמנטרית לראש האופוזיציה יאיר לפיד, ובמקביל עובדת ימים ולילות על יצירתה המוזיקלית. אלבום הבכורה של אריאל, "תראי אותי" צפוי לצאת בקיץ הקרוב.

סגל, בת 29 מתל אביב, היא מסוג האמניות שנוגעות בכל חלקי היצירה, מכתיבת השיר, הפקתו ועד עריכת הקליפ בעצמה. הקליפ לו-פיי במכוון, צולם בגשם בגג תל אביבי, ומתכתב עם האמירה בשיר "אם אין לך כסף, אין לך מה לחפש פה" , אבל בעיקר חוגג את הקסם שחירות אמנותית וחיים של יצירה מאפשרים, "עושה אמנות לא שואלת".

לפני כשלושה שבועות, הוציא הזמר לירן דנינו קאבר ל"ביום ובלילה" – הסינגל הראשון מהאלבום של אריאל. כמו כן, מזה שנים שסגל יוצרת ומשתפת פעולה עם גדולי הזמרים והמפיקים בישראל. היא כתבה שירים עבור יובל דיין ("דמעות שקופות"), ספיר סבן ("נרד אל הים"), לירן דנינו ("כשהזמן יעבור"), ועוד. בנוסף, אריאל ביצעה דואט עם דודו אהרון, בשיר "כמו ילדים" מתוך אלבומו "השמחה שלנו.