אחרי שכבשה מדינה שלמה עם להיטי ענק שעומדים על עשרות מיליוני צפיות ביוטיוב, כיכבה בראש מצעדי ההשמעות של ספוטיפיי ואפל וכבשה את המקום הראשון ברשימת השירים הכי מושמעים בשנה החולפת – עם הלהיט "לך לישון" שהיה לשיר המושמע ביותר, לראשונה בקריירה שלה מכריזה אנה זק על מופע מכירת כרטיסים ראשון. מופע ענק מושקע ב- LIVE PARK עם תחילת החופש הגדול ב-3/7.  בשיחה עם איריס קול ב-103fm סיפרה זק על ההכנות והחששות.

לעוף עליה: למה אנה זק לא הצליחה לעצור את הדמעות?
סדרת הרשת של אנה זק ויעל שלביה הושקה על ידי פארק השעשועים Magic Kass

במופע תבצע אנה את הלהיטים הגדולים שלה ביניהם: "לך לישון", "מי זאת", "כל הבאזז", "בלוק", "הודי" וכמובן שירים בהם שיתפה פעולה עם אמנים אחרים כמו "בוקר טוב עולם", "קוביות", "ראשון בבוקר" ועוד.  

זק סיפרה: "זה היה טירוף. אני עדיין לא מעכלת שזה באמת קרה. חיכיתי לרגע הזה כל כך הרבה זמן. כל הזמן כולם שאלו אותי מתי אני עושה את הצעד הזה ופותחת הופעה משלי, אז כל כך כיף לי להגיד את זה כבר בקול רם, וסוף סוף זה קרה". 

כמה זמן את מסתירה את זה מאיתנו?
"המון זמן, וזה ממש מרגש, פעם ראשונה מכירת כרטיסים והופעה, ממני, כמו שצריך, לקהל שלי, וזה כיף ומרגש". 

לגבי ההכנות להופעה.
"אנחנו עובדים על זה המון זמן כבר, אבל עכשיו באמת מתחילה התקופה העמוסה של העבודה, ולעבוד באמת על הכול כדי שזה יהיה מדהים". 

יולי זה עוד רגע. 
"זה ממש עוד רגע, כן". 

איך נראים הימים כשמתכוננים להופעה כזו. 
"אני הולכת להיכנס לתקופה עמוסה שאני ממש רק בזה, מהבוקר עד הערב. סביב כל הדבר הזה כל הזמן". 

יש גם סטייליסט, ומאפר. שלא תחשבו שאנה התלבשה יפה ועלתה. יש מאחורי הדבר הזה החלטות, מה רוצים שתשדרי. 
"זה הרבה יותר עמוק ממה שחושבים. ממש חושבים על כל פרט וכל דבר הכי קטן בעולם. בגלל שזו גם ההופעה הראשונה שלי, וזה מרגש ברמות, בא לי שזה יהיה מושלם. ממש חושבים על כל פרט ופרט". 

איך את שומרת על עצמך?
"בגלל שזו הולכת להיות תקופה עמוסה מאוד, אז אני משתדלת גם מבחינה בריאותית לבוא לזה הכי מוכנה שיש, במצב הכי טוב, בכושר הכי טוב. מלא דברים ביחד". 

את כל יום עושה ספורט?
"לא כל יום, אבל אני משתדלת בערך שלוש-ארבע פעמים בשבוע. אבל עכשיו זה הולך להיות יותר אינטנסיבי". 

יש לחץ בתוך כל הכיף וההתרגשות הזו?
"ברור שיש לחץ, יש לחץ גדול. במיוחד גם בגלל שזה משהו שהוא חדש לי לגמרי. פעם ראשונה שאני פותחת הופעה ואני עוד לא יודעת איך זה בדיוק עובד. אני גם לומדת מאוד על הדרך, גם עובדת על זה הכי קשה בעולם. זה משהו שהוא מפחיד ולא צפוי, כי זה משהו שהוא נורא חדש לי. אבל סובבים אותי אנשים כל כך מוכשרים שאני מאוד סומכת עליהם, שבאמת עוזרים לי לעבור את הדבר הזה, כולם ביחד. אין לי ספק שאנחנו נגיע לתוצאה המושלמת בדיוק כמו שכולנו רוצים". 

מי שיתארחו הם סטטיק, נסרין, ונונו. 
"נכון, ויהיו עוד הפתעות כמובן. אנחנו לא מגלים הכול".