טונה ורביד פלוטניק עשו היסטוריה במופע המשותף שלהם כחלק משישה מופעים שנמכרו בסולד אאוט בלייב פארק ראשון לציון. השניים פתחו הופעה אחת שנמכרה בתוך בדקות ספורות וכשהבינו את גודל הביקוש, סגרו חמש הופעות נוספות שנמכרו ל-90 אלף אנשים. בשיחה עם איריס קול ב-103FM סיפר עמית סלונים ("וואלה"), על ההצלחה הפנומנלית.

עשו היסטוריה: זו הסיבה ש-90 אלף איש נהרו להופעה של טונה ורביד פלוטניק
בתוך כל אירועי פורים שנערכו השנה – היה אחד יוצא דופן

זה כמו שאומרים?
"זה כמו שאומרים ויותר. יש הופעות אחרי ההופעה כבר לא בא לך להאזין לזמר וללהקה, והופעות שבא לך להאזין אחריהן עוד ועוד אחרי ההופעה, זו האופציה השנייה, זה רק פותח את התיאבון".

כולם דיברו על זה שהיו דמעות, והן היו של טונה נכון?
"הדמעות במופע הראשון היו של טונה, אני יכול להגיד שהן היו הדדיות, לאו דווקא באותו רגע. הסתכלת סביב וראית אנשים בוכים. אנחנו יודעים מה קורה פה, ורואים שני אומנים שהתחילו מהופעות קטנות, מלגרור קהל לז'אנר שלאו דווקא היה פופולרי. התחילו שני חברה מפתח תקווה, ופתאום למלא שש הופעות בלייב פארק, 90 אלף איש, פתאום הכניסו את המוזיקה שהייתה שוליים למיינסטרים, שירים כמו 'סהרה' גם אמא שלי יודעת לזמזם". 

"זו איזשהו חגיגת ניצחון. זה לבוא ולומר 'התחלנו עם חלומות קטנים של למלא את הבארבי', 90 אלף כרטיסים שנמכרו", ציין סלונים והוסיף: "פתאום היה קשה להפריד ביניהם. היה משהו נורא מיוחד. הייתי רק בהופעה הראשונה, מעניין איך אפשר להכפיל את זה שש פעמים. שיתוף הפעולה והפרגון אני מניח שזה משהו אינהרנטי בהופעה".

הם מביאים משהו מאוד ישראלי. היפ הופ או ראפ יכול להיות קצת מביך אם אתה מנסה להיות חול"י. שניהם פיצחו את זה.
"יש משהו בעברית של השירים שמאוד תופס את הרגע בלי להיות מביך. הם שניהם לא ג'יי זי, זה שיא החמוד. יש משהו נורא אותנטי בהם, וזה כוח המשיכה שלהם. זה משהו נורא אמיתי, אין להם התנשאות".

למישהו מהם יש יותר כריזמה לדעתך? המצטיין של הערב?
"בערב הספציפי הזה זה מאוד מורגש שהם עבדו על זה שלא יהיה מישהו בולט לדעתי. באופן כללי, אני לא יודע, שניהם אדירים, ואחד ועוד אחד שווה שלוש".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm.