פרידה ממלכת הרוקנ'רול: הזמרת טינה טרנר הלכה אמש לעולמה בגיל 83, בביתה בקונזכט שליד ציריך שבשוויץ, לאחר מחלה ממשוכת. יחד איתה, העולם איבד גם אגדת מוזיקה ורוקנ'רול. מוזיקאים מכל רחבי העולם ספדו לאגדה המוזיקלית, ונפרדו מאחת מאמני ההקלטות הגדולים בכל הזמנים.

הזמרת מריה קארי ספדה לטרנר: "אנחנו משתמשים לעיתים קרובות מדי במילים כמו אגדה, אייקון, דיווה או סופרסטארית, ובכל זאת הן כולן מתארות את טינה טרנר, ועוד הרבה יותר, היא הייתה פרפומרית ומוזיקאית פורצת דרך מדהימה. בשבילי היא תמיד תהיה השראה לנשים בכל מקום בעולם. המוזיקה שלה תמשיך לעורר השראה לדורות הבאים, נוחי על משכבך בשלום מלכה".

סר ריצ'רד סטארקי ג'וניור, הידוע בשם הבמה רינגו סטאר, ספד גם הוא לזמרת. בחשבון הטוויטר האישי שלו כתב: "שאלוהים יברך את טינה טרנר, שלום ואהבה לכל משפחתה".

הזמרת ג'ניפר הדסון ספדה גם היא לטרנר: "זהו יום עצוב למוזיקה, מחכת הרוקנ'רול מתה, אך המורשת שלה תישאר לנצח. היא הראית לכולנו מה זה אומר כשיש לנו חוצפה ונחישות, ולא משנה מה החיים מזמנים לנו. תודה לך על כל מה שנתת לנו, עכשיו נוחי על משכבך בשלום".

סולן להקת הרולינג סטונז, מייק ג'אגר ספד: "אני עצוב כל כך על פטירתה של חברתי המופלאה טינה טרנר. היא באמת הייתה זמרת מוכשרת מאוד ומעוררת השראה, חמה, מצחיקה ונדיבה. היא כל כך עזרה לי כשהייתי צעיר, ולעולם לא אשכח אותה".

לצד ההספדים, להקת קולדפליי הבריטית הופיעה בברצלונה וקיימה מחווה לזמרת הענקית, כשהסולן כריס מרטין ביצע את השיר "Proud Mary", וריגש את עשרות האלפים שהגיעו לאצטדיון האולימפי בעיר: