הזמר אליאב זוהר, זוכה העונה האחרונה של הריאליטי המצליח "הכוכב הבא", שכבש את הצופים עם שיר האודישן שלו "מיכל", שגם הפך ללהיט במצעדי ההשמעות כסינגל, ממשיך ליצור, לכתוב ולהלחין את להיטיו.

בימים אלו ומעט לפני חשיפת כל האלבום הראשון של זוהר, הוא מגשים חלום נעורים ומשתף פעולה בדואט סוחף ומרגש עם סולן להקת ״היהודים״ תום פטרובר.

בשיר ״עוד לא עבר לי״ מנסה לכוון למהות ובהמשכיות של הרוק הישראלי  - שני דורות שונים עם של רוק ישראלי. זהו שיתוף הפעולה הראשון של תום פטרובר בחייו עם אמן אחר, וזו היא בשורה מרגשת ומשמחת מאוד עבורנו. את השיר כתבו והלחינו מורן דוד ואבשלום קיגלר בהפקתו המוזיקלית של ניר מימון.

אליאב מספר על שיתוף הפעולה בין השניים: "נורא התרגשתי לשמוע שתום הסכים לעבוד איתי ולעשות איתי מוזיקה, תום הוא גיבר הילדות שלי. כמו רבים מאוהבי הרוק, גדלתי על להקת 'היהודים', ואין דבר מרגש בעבורי מלעבוד עם סולן הלהקה.

"תום בן אדם מקסים, מלא חוש הומור ועם לב ענק, שנתן לי הרגשה טובה לאורך כל הדרך. הוא היה מדהים לאורך כל העבודה המשותפת שלנו על השיר וכמובן שהוא ישמש כהשראה אינסופית להמשך דרכי המוזיקלית".

כזכור, בשבוע שעבר זוהר סיפר בראיון ל"אנשים" שמיכל המקורית, מלהיט הגדול, עליה נכתב השיר המצליח, ראתה את האודישן ומיד הבינה. "היא יצרה איתי קשר, שלחה לי הודעה באינסטגרם 'מאוד התרגשתי וזיהיתי השיר הוא עליי', ועוד פעם נפלתי ל'מיכל'. הלב שלי מולה תמיד היה חלש".

בהמשך סיפר: "כשהתאהבתי במיכל זו לא הייתה אהבה בריאה, זו הייתה אהבה הרסנית, היו בה הרבה דברים שליליים". את דבריו על האהבה הנכזבת הוא סיכם עם הפנים קדימה והצהיר: "אני באמת מוכן לאהבה אמיתית, אהבה שתדע לאהוב אותי באמת, גם בלי המשקפיים".