מסיבת פיג'מות למי שגדל בתחילת המילניום: בחודש שעבר עודד פז ו"הקסדות", להקת המחווה לשירי "הפיג'מות", הודיעו כי הם הם יחגגו בקיץ 20 שנה לעליית הסדרה בשני מופעים מיוחדים ב-1 ביולי וב-3 ביולי ברידינג 3 והאנגר 11 תל אביב. המופע הראשון נמכר ביום ובעקבות ההצלחה הוחלט לפתוח מופע שני וגדול. במופע תתארח אלונה טל, שכיכבה בשלוש עונותיה הראשונות של הסדרה. כעת, הכוכבת המיתולוגית של הסדרה, מתגוררת בארה"ב שיגרה מסר מיוחד למעריצים.

לקראת מופעי "עודד פז והקסדות" הכוכבת ההוליוודית שהתחילה את דרכה בתכנית תגיע להשתתף במופעים ועכשיו היא במסר חדש לקהל "היי חברים, אני רוצה ליצור קשר עם החברים שלי בישראל. אני לא מאמינה שעברו 20 שנה מאז שהתחלנו את הפיג'מות, זה משוגע, 20 שנה מאז שקראתם לי 'מצית', 20 שנה מאז שהתחשמלתי בתוכנית, 20 שנה מאז שצחקו על יכולות השירה שלי, אבל זה בסדר, תראו איפה אני, לא רע".

"בכל מקרה, עודד התחנן שאני אבוא ואעשה הופעה", הוסיפה השחקנית שתגיע להופעות במיוחד מלוס אנג'לס שם היא מתגוררת בעשור האחרון ותיקח חלק בסדרת ההופעות לכבוד חגיגות ה-20. "והוא גם קנה לי כרטיס, יש לי חוק פרטי, אם מישהו מציע לי לקנות לי כרטיס. אני... מגיעה! אז אהיה שם, מצפה כבר לחגוג איתכם הולך להיות כיף גדול נתראה בקרוב!"