הזמרת רוני דואני, הופיעה בשבוע שעבר על בימת מצעד הגאווה בירושלים והשיקה מול קהל של 30,000 איש את שיר הגאווה הרשמי "קראש" שהוציאה בשיתוף ליין הפופ הגאה "קראש תל אביב" וחברת הדי-ג׳ייז הייפ. בשיחה עם איריס קול ב-103FM סיפרה על השיר.

השיר נפתח במשפט ״יש לי סוד, לא רציתי שידעו״ ובמהלך השיר, הדמות לאט לאט יוצאת מהארון ומבינה שאין לה מה להסתיר - היא צריכה להיות גאה. רוני פנתה לקהל על הבמה ״תחגגו אהבה, תחגגו את מי שאתם - הכי שלמים ומושלמים שיש". בסוף השבוע הקרוב תופיע רוני עם השיר בבמה המרכזית במצעד הגאווה בתל אביב, וכן במספר מסיבות גאווה במהלך החודש.

מה שלומך?
"תענוג".

מה כל כך תענוג?
"קודם כל את יודעת שאני תמיד אוהבת לדבר איתך, וכשאני מדברת איתך זה אומר שיצא שיר חדש".

את עושה כל השנים כמעט מוזיקת מועדונים.
"מוזיקת פופ. זה לגמרי מיועד למועדונים, לכל החודש המדהים שעומד לפנינו, חודש של גאווה, מסיבות, הרמות, חגיגה של אהבה".

מתי פעם אחרונה היית במועדון?
"למה ככה? אני מאוד אוהבת מוזיקה, הופעות חיות".

את רוקדת?
"תמיד. קודם כל יש לי כמה וכמה סטודיואים, שנית כל שישי שבת יש פה בערב עם הילדים מסיבת ריקודים. יש לנו גם אורות מסיבה בבית, האורות נדלקים ונכבים לפי קצת המוזיקה אז גם הילדים מקבלים המון מוזיקה בבית. מוזיקה זה דבר מרים, שמספר סיפור, מוזיקה מלווה אותי תמיד".

על השיר החדש סיפרה דואני: "היה לי חשוב להגיע ביום חמישי האחרון למצעד בירושלים, שם גם עשינו את הבכורה. היה לי חשוב שהשיר שאיתו אני אצא בשבוע הגאווה יהיה שיר שיספר את הסיפור של הקהילה. השיר מדבר על תהליך, הדמות עוברת איזה תהליך, היא מתאהבת, כמובן לא רוצה שזה יהיה משהו חד פעמי, שזה יהיה מישהו שישקיע, שיפרגן, שיאהב, שיקנא, והיא עוברת את התהליך שהיא רוצה גם להוציא את זה החוצה, ולקבל את זה שהסביבה תאשר את זה ותקבל בצורה חיובית. המשפט שסוגר את השיר זה 'לא אכפת לי שידעו', זה סיפור של יציאה מהארון, של התפתחות. היה מאוד חשוב להביא את זה החוצה".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103FM