הזמר חמי רודנר נקלע אתמול (שלישי) לעימות ברשת עם גולש, שתקף אותו על כך שבמהלך הופעתה של "איפה הילד" בפארק הירקון כחימום למופע של גאנז אנד רוזס, שנערך שלשום, השמיע רודנר אמירות פוליטיות נגד הממשלה.

"חצוף למה דחפת את האג'נדה הפוליטית שלך להופעה? לא באתי לשמוע את הדעות שלך הן לא מעניינות אותי. באתי לשמוע מוסיקה לא פוליטיקה. לדעתי אתה איש קטן וחצוף שניצל קצת תשומת לב וקהל שבוי (לאן נלך) אנחנו בהופעה של גאנז ואתה רק חימום ..... טוב שהיה קצר וגאנז עלו ונתנו את הנשמה", כתב הגולש.

"חצוף? בוא נדבר על חוצפה. חצוף זה שאתה מטנף עלי על הקיר *שלי*. אבל בגלל שאני מכניס אורחים ושאלת ,אענה לך. רוקנרול הוא פוליטי . הוא נולד בדמוקרטיה האמריקאית שם שחורים הופלו ודוכאו בגלל גזענות. הרוקנרול היה הצעקה שלהם לחירות. במדינה שסמוטריץ ורוטמן רוקחים לנו אתה חושב שהופעות פריצות סטייל גאנז נ׳ רוזס בכלל יתקיימו? כמו שהן מתקיימות באיראן? סעודיה? אתה חושב שהאחות שלך או הבת שלך יוכלו להסתובב ביזה לבוש שבא להן בלי משמרות צניעות? אתה חושב שבן הדוד ההומו שלך יוכל לחיות את חייו מחוץ לארון בלי רדיפות? כמו בפולין או בהונגריה ? זה שאתה עף על גיטרות חשמליות זאת פריוילגיה של מדינה דמוקרטית. ואני החצוף הקטן עומד עם עוד מליוני ישראלים על המשמר. הצלחתי להרגיז אותך? עשית לי את היום", השיב רודנר, שכתב את הדברים מטעם דף הפייסבוק של איפה הילד.

הפוסט של חמי רודנר (צילום: צילום מסך פייסבוק)
הפוסט של חמי רודנר (צילום: צילום מסך פייסבוק)