הזמר המצליח ברונו מארס יגיע לישראל להופעה אחת, שתתקיים בפארק הירקון גני יהושוע. הבוקר (חמישי)  כל הכרטיסים להופעה של הזמר ברונו מארס בישראל בחוג הסוכות, ב-4 באוקטובר, אזלו. זאת, לאחר שאמש נפתחה מכירת הכרטיסים לקהל הרחב. עמית קוטלר ("רשת 13") סיפר בראיון לאיריס קול, ברדיו 103FM על הטירוף סביב מארס.

טירוף ברונו מארס: עשרות אלפי הכרטיסים אזלו תוך זמן קצר

למעלה מ-200 מיליון הסינגלים שמכר ברחבי העולם, 14 הפעמים בהם זכה בפרס הגראמי ו-30 הפעמים בהם היה מועמד, הקנו לו מעמד של סופרסטאר עולמי ושמו אותו בשורה אחת עם כוכבי הפופ המובילים בעולם. את ההופעה תפיק לייב ניישן ישראל.

"ברונו מארס, 4 באוקוטובר בפארק הירקון, בפעם הראשונה בישראל. אחד הכוכבים הכי גדולים שאי פעם היו אצלנו, ולא רק זה, אלא כזה שמגיע בשיא תהילתו. מדברים פה על הרבה שנים על אמנים שמגיעים אלינו אחרי גדולתם וזה לא המקרה. אנחנו מקבלים פה את אחד האמנים הכי גדולים בעולם בשיא תהילתו. מחירים: 385 שקלים בדשא. 855 בגולדן רינג. זה המון כסף. יש הנחות והטבות בכרטיסי אשראי. אני יודע שכולנו רוצים כרטיסים וזה ברונו מארס".

ראיתי מישהו ברשת שכתב "שיפתחו כבר שתי הופעות".
"יכול להיות שזה גם יקרה. ברונו מארס עם 14 פרסי גראמי, עוד 30 מועמדויות, להיטים על להיטים. אני זכיתי לראות אותו בהופעה בניו יורק לפני חמש שנים. מה שאני זוכר מההופעה הזאת, זה שזו פשוט מסיבת להיטים אינסופית. הוא לא יורד מהבמה, פשוט שיר אחרי שיר, הכול מחובר לסוג של מחרוזת כזאת של שעות. זו פשוט מסיבת שלא נגמרת והיא כל הזמן מגיעה לשיאים חדשים". 

אדם למברט שעליו אנחנו נדבר עכשיו, שהוא היה ב'אמריקן איידול', זה היה שומט לסתות. כריזמה חד פעמית, אני הייתי בטוחה שהוא יהיה בגודל של ברונו מארס, כי באמת מדובר במשהו חד פעמי, וזה לא קרה לו.
"אדם למברט מגיע להופעה בישראל ביום שלישי הקרוב, ב־13 ביוני בהיכל התרבות. הופעה שהייתה אמורה להתקיים בהיכל מנורה וזה לא קורה. האולם יהיה יותר קטן. זה לא נהיה בממדים שחשבנו". 

הוא מעולה. 
"הוא מעולה, הוא זמר ענק. יש לו קול, שנחשב מתמטית אחד הגדולים שפועלים היום, עם הכי הרבה אוקטבות והכי הרבה יכולות. מה לעשות? צפוף שם בצמרת. אני לא יודע להגיד לך האם אלה בחירות לא נכונות בקריירה". 

יכול להיות שזה גם בגלל שהוא גיי מאוד מוחצן או שזה לא קשור לדעתך?
"אני לא רוצה לחשוב שזה המקרה". 

יכול להיות?
"אני לא בטוח. מה? שהדמות שלו מרתיעה קצת?" 

כי אמריקה היא גם קצת שמרנית, למרות שאנחנו רוצים להאמין שלא. 
"אין לי תשובה סדורה בעניין הזה. לא יודע. אני רוצה לקוות שלא, יכול להיות שכן. ראיתי אותו ביום שני בלונדון והוא מדהים. עושה הופעה שהיא גם עם שירים חדשים שלו. הוא גם עושה עכשיו אלבום קאברים ללהיטים ענקיים, והוא גם יעשה קצת שירים של 'קווין' כמובן". 

לגבי שירי הגאווה. 
"איזה יופי. איזה כבוד זה, ואיזו תחושה מגניבה זאת גם כגיי וגם בכלל שכל זמר מוציא היום שיר גאווה. את יודעת, עומר אדם ועדן בן זקן היו חלוצים עם זה לפני עשור ואפילו יותר, עם 'מלכת השושנים' ו'חביבי תל אביב'". 


השאלה אם לאורך כל השנה, אנחנו רואים התגייסות של האמנים? דברים שהם אומרים כאשר יש פה עוולות? או שיש כאן טרמפ קל על חודש הגאווה?
"אז כמובן שזה טרמפ הכי קל שיכול להיות, כשאנחנו מדברים על חודש הגאווה ושבוע הגאווה ושירי הגאווה. אבל כן אני יכול להגיד לך שאני רואה אמנים, ובעיקר אמניות שניצבות לצד הקהילה, גם בסיפורי הפונדקאות הבעייתיים שהיו בעבר, גם בהרבה קליפים ושיתופי פעולה שהם לצרכי צדקה למען הקהילה. אני כן רואה איזושהי התגייסות והבנה. זה מתווה דרך לילדים, לבני נוער. אמנם כולם שירים מגניבים ומקפיצים. אחד תפס אותי במיוחד, שיצא ביום שלישי, של עברי לידר בשיתוף פעולה עם טיקטוק. הם לקחו את 'מישהו פעם', שיר רומנטי קטן וישן של עברי והרסו לו בכוונה את המילים. המילים החדשות שלו הן 'מישהו פעם ירק עליי ככה'. שיר חזק. זה כמובן מדבר על פגיעה באנשי הקהילה הגאה".