במוצאי שבת הגיעו כ-4000 איש, שמילאו את האמפיתיאטרון של קיסריה עד אפס מקום, לחוות את יום החג של מארינה. אבן דרך בקריירה של אומנים בישראל. 

מארינה התגלתה לפני 16 שנים באודישנים של "כוכב נולד". לפני ארבע שנים נפרדה מ"טדי הפקות" ויצאה לדרך שלה, נטולת מהנדסי-מיין-סטרים. ב-13 השנים הראשונות לקריירה שלה היא הוציאה שני אלבומים ובשנתיים האחרונות שניים נוספים, מלאי להיטים.

על הבמה בקיסריה היא עלתה כשהיא מתרגשת נורא, אסירת תודה, ולא מנסה להסתיר את זה מהקהל שלה. בשיר הראשון היא היתה מוגנת מאחורי פסנתר וקסילופון (בהם ניגנה סימולטנית), בשיר השני היא עדין הלכה על טון רגוע עם "בוער בי השינוי", ואז פרצה בריקודים עם וייב של פלמנקו ב"מרוב השיעמום".

הכישרון של מקסימיליאן הוא לא בזה שיש לה קול גדול. לזה כולם מודעים. היכולת שלה לשחק בעוצמות, בטונים, בתדרים ובווליום הם משהו נדיר ברמה עולמית. בחלק מהשירים מארינה מציגה צד פגיע ורגיש ואחריהם היא שואגת אל תוך המיקרופון במלא הגרון ומרטיטה את האלפים שמנסים לספוג את האנרגיות הבלתי נגמרות שלה. 

מרגע שקמה מהפסנתר היא לא הפסיקה לרקוד. לא כוריאוגרפיה של שירי פופ, אלא כמו מי שנשארה לבד בבית, שמה את השיר האהוב עליה ופשוט רוקדת כמו שהלב שלה מורה לה.  

באמצע ההופעה היא נתנה שואו שלא מבייש מועדוני ג'ז בסוהו של מנהטן כשהיא על הפסנתר וגלעד אברו על הקונטרבס. אחריו הפתיעה עם שיר חדש – "חזקים ביחד", שיר שנכתב בעקבות המאבקים המשפטיים והפוליטיים שמתנהלים בארץ כבר חצי שנה. השיר לא לוקח צד, אלא קורא לנו לא לאבד את מה שמחבר אותנו כישראלים יחד. 

אחרי השיר הזה שהשאיר את הקהל נפעם, עלתה נטע ברזילי ויחד עם הלופר של נטע הן הרימו את הקהל על הרגליים. לקראת סיום קיבלנו שרשרת של חמישה שירים באנגלית וגם את די ג'יי איתי גלו, שהפך את החלק האחרון במופע למסיבה, שבה גם זכינו לשמוע את "RU 4 REAL" שיצא כסינגל רק לפני כמה חודשים. שיר שכולו להטוטנות ווקאלית, ואז סיימנו על "עולה על שולחנות" המקפיץ.

מארינה מקסימיליאן באה עם צוות נגנים מקצועי מאוד, מערכת תאורה מפוארת ועיצוב במה שאי אפשר להתעלם ממנו. גם לבד היא יוצאת דופן, אבל עם כל המרכיבים האלה יחד ועוד בקיסריה - מארינה מהפנטת ומייצרת כוח משיכה אומנותי שהופך אותה לאוצר לאומי.