כוכבת ואייקון הפופ הבינלאומית כריסטינה אגילרה תופיע בקיץ הקרוב לראשונה בישראל.  אגילרה תגיע לישראל להופעה אחת בלבד בלייב פארק ראשון לציון ב-10 באוגוסט 2023.

אגילרה, מהזמרות המשפיעות ביותר בעולם הפופ ומי שרשמה שיא מכירות בקטגוריית הפופ של המאה ה-21 מגיעה לישראל  לחגוג איתנו 25 שנות פעילות מוזיקלית במסגרתן זכתה באין ספור פרסים ותארים וביניהם 5 פרסי גראמי. אגילרה דורגה על ידי מגזין הרולינג סטונס כאחת מ- 100 הזמרים הגדולים של כל הזמנים, מגזין פורבס דרג אותה כאמן המצליח ביותר של העשור הראשון של המאה ה- 21, ומגזין טיים דרג אותה כאישה המשפיעה ביותר (2007).  בשנת 2011 נבחרה להיות אייקון של הקהילה הגאה בארה"ב והראשונה שעיטרה את שדרת הכוכבים ההומו לסבית בהוליווד.  למשך כחמש שנים כיכבה כשופטת בכירה ב-The Voice  האמריקאית לצד אדם לוין ופארל וייליאמס.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בלדת הענק שלה  Beautiful נחשבת לאחת הקלאסיקות הגדולות של שנות ה- 2000 ולהמנון העצמה אישית מוביל ב- 20 השנה האחרונות . במצעד העשור של גלגלצ, הגיע השיר למקום השני.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

בין להיטיה הבולטים של אגילרה:  Genie In A Bottle, Hurt Ain’t No Other Man, Fighter ,  ,Candyman Dirrty,  What A Girl Wants , Can't Hold Us Down ו- Come On Over, שכבשו את מצעדי ההשמעות והמכירות בכל רחבי העולם. 

במקביל  ללהיטי הסולו שלה, שיתפה אגילרה פעולה עם אמנים מובילים ולקחה חלק  בין היתר בלהיטי הענק Move Like Jagger של 5 Maroon  ו-Feel This Moment  של פיטבול. ב-2001 הובילה את הקאבר המצליח ללהיט ״ליידי מרמלדה״ מתוך הסרט מולן רוז׳, יחד עם מיסי אליוט, פינק וזמרות נוספות.

מכירת הכרטיסים תחל היום בשעה 10:00.

מחירי הכרטיסים: 

  • דשא: 365
  • גולדן A: 675
  • גולדן B : 645