סאן רא ארקסטרה, להקת הפולחן האגדית שהמציאה את זרם המוזיקה הקוסמית, והפכה למייצגת המוזיקלית הבולטת ביותר של תרבות אפרו פוטוריזם - מגיעה להופעה אחת ברדינג 3 ב-19 באוגוסט בתל אביב. 

מטעם הפקת המופע נכתב: "מייסד הלהקה סאן רא היה לא רק אחד מהמוזיקאים המשפיעים בתולדות הג'אז, אלא הרבה יותר מזה. במשך קרוב ל-50 שנים הוא היה סמל לחזון אמנותי בלתי מתפשר. יחד עם הלהקה שלו, סאן רא ארקסטרה, הוא הגדיר לעצמו רף כמעט בלתי אפשרי של יצירתיות, מקצוענות ובעיקר יצר הרבה מאוד צלילים שקשה בכלל להגדיר. זו הייתה הלהקה הראשונה שהציגה לעולם את שילוב הפיוז'ן המוזר של שני באסים וקלידים חשמליים לצד כלי נשיפה שצריך לשמוע בשביל להאמין שהם קיימים. אף להקה אחרת בעולם לא משמיעה את הצלילים האלה. 

"בלתי אפשרי לדבר על המוזיקה של סאן רא בלי לדבר על האישיות האקסצנטרית שלו. סאן רא טען שלא היו לו אבא ואמא, והוא הגיע בכלל מכוכב הלכת שבתאי. משם גם הגיעה המוזיקה שלו, לטענתו. האמת: זה יכול להסביר לא מעט דברים:  הוא הגיח בארה"ב בשם הרמן פול בלאונט בשנת 1914, והיה אמור להיות בן 110 בשנה הקרובה, אם לא היה עוזב את כדור הארץ לפני 30 שנה.

"הוא בז בחייו למושגים כמו "מוות" ו"לידה" ואכן הוא לא נתן למוות שלו לעצור את המוזיקה שלו. שלושה עשורים אחרי שנטש את הפלנטה (מעריציו מסרבים להשתמש במילה "מוות" בהקשר שלו), הלהקה שלו ממשיכה לייצר בשמו מוזיקה חדשה - ובעיקר ממשיכה לתחזק מעמד של להקת קאלט".