הסדנה הבין לאומית לאופרה בתל אביב-יפו, פרויקט משותף של העמותה הישראלית לאמנויות האופרה ועיריית תל אביב-יפו, מהווה את נקודת המפגש והחשיפה המרכזית של הדור הבא של אמני האופרה בישראל ובעולם. הסדנה שתיפתח ב 10.7 ותימשך שלושה שבועות, מנחיתה בישראל עשרות זמרי אופרה צעירים ומבטיחים מרחבי העולם לצד מיטב הקולות החדשים מהתחום בישראל. בשלושת השבועות צפויים להתקיים, לצד סדנאות אמן פתוחות עם מיטב האמנים והמורים בעולם, גם סדרה של קונצרטים ואופרות כמו גם אירוע חוצות מיוחד במסגרת פסטיבל "צלילי קיץ" של עריית תל אביב.

את הסדנה מנהל אמנותית הפרופסור קווין מרפי - דמות מפתח בתחום המוזיקה הווקאלית הקלאסית, מכהן מאז 2011 כמנהל מחלקת ההדרכה והניהול המוזיקלי באופרה של אוניברסיטת אינדיאנה וכפרופסור בבית ספר ג'ייקבוס למוזיקה. לצידו של מרפי, מורים ואמנים מובילים מכל רחבי העולם ביניהם המנצח האמריקאי, ארתור פייגן מבית האופרה של אטלנטה ומורים נוספים; פטרישיה מק'קפרי, דן אטינגר, נורה אמסלם מייקל שאדה, לואיס לוהרסאב, מארק שנייבל, אבי פורמנסקי, סמנתה מאלק, היידי גראנט - מרפי, אן שמפרט, שיין שאג , וצ'ון-וויי קאנג ונוספים.

הסדנה נוסדה בתחילת שנות ה-90 והכשירה את מיטב הזמרים הקלאסיים אשר מופיעים כיום בבתי האופרה הבולטים בעולם, ביניהם: המטרופוליטן אופרה, קובנט גארדן, לה סקאלה, האופרה של סן פרנסיסקו, שטאטאופר ובתי האופרה בערים כמו מינכן, ברלין, המבורג, ברצלונה, ומדריד.