מכירת הכרטיסים להופעות של עומר אדם הפכה כבר מזמן לאירוע בפני עצמו, עם ריטואל קבוע של אתרי מכירות שלא עומדים בלחץ ומערכות שנופלות מרוב ביקוש. היום, אדם בחר לפתוח את הקופות להופע הבאה שלו בהיכל "מנורה מבטחים" ב-8.8 עם קריצה מעריצים.

מסלסולים ועד לטיני: עומר אדם באלבום חדש שעומד בכל הציפיות

"בוקר טוב אהבות שלי, אני מקבל מכם מלא תגובות בימים האחרונים ואני רוצה שתדעו שאין סוף לאהבה שלי אליכם", כתב אדם. "אני יודע שאומרים שהכל בראש אבל בהופעה הזאת הולכות לכאוב לכם הרגליים... אז בקיצור תביאו אתכם בן גיי לשרירים ואלוורה לכוויות
היום ב-14:00 פתיחת קופות".

"נ.ב. קלטתי שהתחברתם לקטע של השומר מסך שלי", הוסיף אדם. "אז תכינו להופעה שומרי מסך מקוריים תייגו אותי ומי שיהיה הכי יצירתי מקבל שווארמה + צ’יפס + סלט. אוהב אתכם. התגעגעתי רצח".

חודשיים לאחר שהוציא את אלבומו השביעי "סוף העולם" שזוכה להצלחה מסחררת, כובש את כל פסגות ההשמעות ושובר שיאים, פותח עומר אדם מופע חדש הנושא את שם האלבום. מדובר במופע 360 מרהיב בהיכל מנורה מבטחים שיפתח את הופעות הקיץ של עומר אדם בישראל ובעולם.

המופע החדש בקונספט אורקסטרה מיוחד שטרם נראה בישראל, שצפוי לכלול אלמנטים חדשים, מפתיעים ומתקדמים מעולמות התוכן, הויז'ואל, הסאונד והתאורה יספק לקהל חוויה מוזיקלית, בידורית בלתי נשכחת.

המופע החדש ישלב את להיטי האלבום "סוף העולם" לצד להיטיו הרבים, המוכרים והאהובים של עומר אדם מלמעלה מ-14 שנות קריירה מצליחה שהפכו כבר מזמן להיות חלק בלתי נפרד מפס הקול הייחודי של ישראל.

האלבום החדש של עומר אדם כולל לא פחות מ-18 להיטים, ביניהם שירים בהם לקח האמן חלק בכתיבתם והם ממשיכים לספר את הסיפור האישי שלו, חשוף, כן ומרגש.

האלבום "סוף העולם" הוא אלבום האולפן השביעי של עומר אדם שמתווסף אל ארבעה מיני אלבומים ועוד שלושה אלבומי הופעות חיות.

על האלבום החדש עבד עומר אדם בישראל וגם מעבר לים, בדובאי ובארה"ב, לשם הזמין את מיטב היוצרים הישראלים לקחת חלק ביצירה החשופה, האישית והכל כך מגוונת אותה הוא מציג עם שמונה עשרה שירים שכל אחד מהם נועד להשאיר חותם.