הזמר רביב כנר הוציא סינגל חדש ומרגש בשם "אצלי הכול בסדר", סינגל שני לקראת אלבום חדש שבדרך - שיתוף פעולה ראשון ומסקרן שלו עם היוצרים יובל מעיין ורון ביטון. בנוסף, כנר פותח את הקיץ במופע ענק בזאפה אמפי שוני ויארח את אליעד. בראיון עם איריס קול ב-103FM סיפר היום (שלישי) כנר על השיר החדש בפירושים השונים שאפשר לתת לו.

"שיר שכתבתי עם יובל מעיין ורון ביטון, צמד מוכשרים", סיפר כנר. "שיתוף פעולה ראשון שלי עם רון, עם יובל יצא לי כבר לעשות שיר ביחד. גיא קופלמן התותח על ההפקה המוזיקלית, שיר שמגיע אחרי הרבה זמן שלא הוצאתי שיר, אחרי חצי שנה. כי עבדנו על האלבום ואנחנו עדיין עובדים, בשלבי סיום. אם באלבום הראשון יצא שיר אחרי שיר מאוסף שאספתי וחומרים שנשארו במגירה, עבדנו הרבה באולפן, בעצם עשינו את רוב האלבום".

ספר לי עליו.
"האלבום יכלול בעיקר סגנון יותר לכיוון הרוק, משם אני מגיע, אני מתופף בעברי, מתופף רוק, גם בהווה. עדיין לא תופפתי באלבום, יש מחשבות כאלה, אבל כן אני מתופף במופע שלי. אבל זהו, עכשיו יש לנו מלא שירים שאנחנו מתכוונים להוציא בזה אחר זה".
 
תהיה הופעה מיוחדת או שאתה כבר שר חלק מהשירים בהופעות שלך?
"אני שר את כל השירים בהופעות שלי מהאלבום הראשון וגם עכשיו יהיה את השיר החדש".


בגלל שאנחנו מכירים את ההיסטוריה שלך ואנחנו יודעים כמה אתה אוהב את המדינה, השיר מאוד מבלבל, אולי זה שיר על פרידה מבחורה? או שיר על המדינה?
"נכון, בגלל זה אני לא מתכוון לפרשן את זה, וזה מה שיפה, כל אחד לוקח את זה למקום שלו. אני יודע על מה כתבתי את השיר. יש הרבה שירים שהוצאתי שאנשים מתחברים אליהם מכיוונים שונים שלא ידעתי אפילו שאפשר להתחבר אליהם. וזה מה שיפה מיוחד כל כך ביצירת שיר – בסוף אתה לא יודע לאיזה אוזניים הוא מגיע ואיזה משמעויות הוא מקבל".
 
קרן פלס היא המנהלת האומנותית?
"קרן פלס היא הייתה המנהלת האומנותית שלי, נכון לעכשיו אני עושה את הדרך עם יובל מעיין, אני וקרן עדיין ביצירה משותפת ואנחנו עדיין בקשר וחברים טובים".
 
ב"לילה אחד באפריל" נכנסת לנעליים של אמיר דדון, איך היה לך?
"הייתה חוויה מעצימה, זה היה בסך הכל מופע אחד. זה לגמרי לצאת מאיזור הנוחות. יש דברים שיותר התחברתי ודברים שפחות התחברתי, אבל בסופו של דבר עושים את זה למען האומנות ובמקרה הזה למען קרן שכתבה את זה בעצם מהחיים האישיים שלה, וזהו. זה היה משהו שונה בנוף, משהו שלא חוויתי עד עכשיו".
 
אתה זמר גדול וההופעות שלך מלאות, היית רוצה גם לפתוח אפיקים אחרים? תיאטרון, קולנוע?
"קודם כל צילמנו עכשיו עונה של 'זיגי' סדרת נוער, זה תפקיד משחק משמעותי ראשון בשבילי. זה משהו שהוא ככה חדש לי. אז כן, אין ספק שתחום המשחק גם מעניין אותי, וגם קריירה בינלאומית – בעוד כמה ימים ייצא עוד שיר שהוא הסינגל הבינלאומי הראשון שאני מוציא, וזהו, תישארו מעודכנים. יש לי מנהל אחד ששמו יוני דרפנר שהוא המנהל שלי גם בארץ וגם בחו"ל. לאט – לאט, מהר – מהר".
 
למדת על עצמך משהו בתהליך של יצירת האלבום החדש?
"אני לומד המון גם מהתהליך שהיה והתהליך שעדיין קורה, אני לומד המון על עצמי. אחד הדברים שאנשים לא כל כך מבינים, זה שזה לא הכי פשוט. אנשים יכולים לשאול אותי מתי יוצא שיר חדש, אני אומר 'אתמול יצא שיר חדש מזאת אומרת'. אני נוהג להגיד ששיר זה לא שניצל, זה לא חמש – עשר דקות מוכן, לוקח זמן. זה יכול לקחת יום, חודש וגם חצי שנה עד ששיר הופך להיות שיר. וגם הרבה פעמים השירים עצמם לא יוצאים".
 
כשאתה מחליט ששיר הוא לא, אתה נפרד ממנו לתמיד?
"אני לא נפרד לתמיד, זה תמיד נשאר איפשהו במגירה. במונחים של היום זה נשמר יותר בטלפון. יש גם באלבום הזה שירים שהם שירי מגירה, לפחות אחד כזה זה בטוח, שהוא חזר לחיים וקיבל משמעות אחרת קצת, קצת שינינו לו את המילים והוא גם ייצא, כנראה יהיה השיר הבא".
 
סייעה בהכנת הכתבה: נויה חסון 103fm