קוקי וקלאודיו סוסה, אחייניה של המלכה הבלתי מעורערת של הפולקלור הדרום אמריקאי מרסדס סוסה יגיעו לישראל בתחילת ספטמבר לשלושה מופעים מיוחדים עם רפרטואר עשיר של מיטב שירי הפולקלור הלטיניים, תחת הכותרת "כל הקולות ביחד". אל האחים סוסה יצטרפו על הבמה גלית גיאת, דורית ראובני, הכנרת הבינלאומית טניה וינוקור, נגן הנבל הפרגוואי דוד קרלסברג, ורביעיית "האנסמבל לפולקלור לטינו אמריקאי" לביצועים מיוחדים, חלקם משותפים, של הקלאסיקות הגדולות והאהובות של תרבות דרום אמריקה, שחלקן עשו עם השנים גם "עלייה" לישראל והפכו לנכסי צאן ברזל גם בזמר העברי.

רשימת המופעים:

  • 5.9 ברעננה (אורחים: גלית גיאת, טניה וינוקור, דוד קרלסברג והאנסמבל)
  • 7.9 בכרמיאל (אורחים: גלית גיאת, דוד קרלסברג והאנסמבל)
  • 9.9 בבאר שבע (אורחים: גלית גיאת, דורית ראובני, טניה וינוקור והאנסמבל) 

האחים סוסה הם היחידים עם זכויות ביצוע לשירים האלמותיים של דודתם הידועה והמנוחה. בהופעותיהם הם מבצעים את מיטב הלהיטים של הפולקלור הלטינו-אמריקאי, מפרי עטם של גדולי היוצרים והזמרים של דרום אמריקה. לשני האחים קריירה מפוארת לאורך עשרות שנים. שניהם הופיעו על מיטב הבמות הארגנטינאיות והבינלאומיות. קוקי סוסה, משמש כשגריר התרבות של מחוז טוקומן מולדתו, בארגנטינה. קלאודיו סוסה, היה סולן של MISA CRIOLLA, הופיע מול האפיפיור וביקר בשתי הזדמנויות בישראל בעבר. בחודש יולי האחרון ביקר קוקי סוסה בישראל במסגרת מופע מחווה למרסדס סוסה שנערך בבית החייל, וכבש את הקהל הישראלי.

 בין השירים שיבוצעו על הבמה – "אלפונסינה והים", Gracias A La Vida, Dejame que me vaya (תן לי שאלך), "אני אשתגע", "שיר לדרום אמריקה", Todo Cambia ועוד ועוד, בליווי עשיר של נגנים וכלי נגינה מסורתיים.