נונו, אחד השמות החם במוזיקת הפופ הישראלית, פרצה לחיינו לפני פחות משנתיים ומאז כובשת פסגות רבות וסוחפת את הקהל והמבקרים. אלבום הבכורה שלה 'סטטוס' הוכתר על ידי המבקרים כאלבום הפופ הטוב ביותר של השנים האחרונות, ספוטייפי בחרו בה לככב על הטיים סקוור בניו יורק כחלק מפרויקט equal העולמי וההופעות השמחות, הצבעוניות והקרנבליות הן סולד אאוט פעם אחר פעם. בשיחה עם איריס קול סיפרה נונו על שירה החדש "אומיגד".

"לא יכולתי אפילו לדמיין": שיחת הטלפון שהגשימה את החלום של נונו
"לא צריכה להתנצל": נונו מסבירה למה בחרה לקחת הפסקה מהמוזיקה

שיריה "בנים", "ליבינג דה דרים" "סיוופלה" ו-"קיוט בוי" נכנסו לפלייליסטים המובילים (גלגל"צ, רשת ג') והפכו להימנוני מדינה. בנוסף קטפה נונו את תואר פריצת השנה וגם אשת השנה של גלג"צ, תואר אומנית השנה של אקו99 ו-וואלה, זוכת פרס אקו"ם לפריצת השנה, זוכת מגזין פורבס "30 under 30", זמרת השנה ותארים מכובדים נוספים.

ועכשיו, נונו משיקה את השיר "אומיגד" כסנונית ראשונה ומבטיחה מאלבום חדש, מסעיר, פופי וכהרגלה אחר. הסינגל מגולל את סיפורה של נונו אך בניגוד לאלבום 'סטטוס' שהתמקד בחיי האהבה שלה, במערכות יחסים ובעולם שבחוץ, הפעם אנו נכנסים לעולמה האישי ואפילו לחדר הפסיכולוג שלה. בשיר נונו חוקרת את הקושי או אולי השחרור בלהיות לבד, כמובן במעטפת פופית, הומוריסטית ומרקידה, כי אפשר גם לרקוד לבד.

על השיר והקליפ סיפרה נונו: "יש בו את הצחוקים כי אני אוהבת שכייף ומצחיק, אבל הוא מאוד מדבר על הנושא הזה, על הלבד. אני מרגישה שכל אחד יכול לקחת אותו לכל מיני כיוונים. בשבילי הוא מורכב מכל מיני דברים, לא רק מרגש אחד, אבל בסוף אני לבד. בסופו של דבר זו הדרך שלי גם להתמודד עם הסיטואציה. אם לא נצחק נבכה, אז עדיף לצחוק". 

"אני אמרתי שם 'סמטוחה שלמה ובבת אחת, זה קשה לי אני רק בת אחת', יש עליי הרבה על הכתפיים, יש המון עבודה, ציפיות", הוסיפה נונו. "גם אני מעצמי וגם בכללי, והמון מישורים שאני עובדת בהם. ופתאום, רגע, אני רק בן אדם אחד. זה הרבה להכיל, זה בדיוק זה. על השיר הזה עמלתי והפקתי יחד עם עילי אשדות הגאון, הבימוי של הקליפ אדם גבאי, שני החברים שלי צועדים איתי ביחד וממשיכים לדבר הזה"

את טבעונית?
"אני צמחונית"

את כותבת 'אני בחדר פסיכולוג, באתי לחפור על ספה מעור, מקווה שדמוי עור'
"זה לא טוב להם" (צוחקת).

מה מצפה לנו הקיץ?
"בקיץ הזה מצפה לנו מופע, ממש אוטוטו, ביולי, יחד עם תמיר בר ורד בנד. אני עובדת עליו מאוד קשה, הרבה, מתרגשת, מכינה הפתעות. זה הדיבור".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm