אירועי קיץ צבעוניים ייערכו השנה בנס ציונה - במסגרת חגיגות ה 140 להיווסדה של העיר. ב- 17.7 יתקיים במתחם הלייב 140, מתחם ההופעות החדש של העיר, שהוקם במיוחד לרגל חגיגות ה-140 בפארק המדע,  מופע מרכזי בו יוצגו פרקים שונים וזוויות מההווי של נס ציונה במגוון תחומים מאז ועד היום. במופע ישתתפו 300 תושבים שהם חלק בלתי נפרד מהגאווה המקומית.

במהלך חודשי הקיץ יארח מתחם הלייב 140, את השורה הראשונה של האומנים בישראל במגוון הופעות: יהודה פוליקר מארח את  מירי מסיקה, אביב גפן והתעויוט מארחים את היהודים, סטטיק ובניה ברבי במופע חינמי לתושבי העיר. המופעים יתקיימו ב-140LIVE, מתחם ההופעות החדש, הנגיש והקרוב, שמאפשר הגעה נוחה וכולל שפע של מקומות חניה במחירים מיוחדים ככלל ולתושבי נס ציונה בפרט!

בנוסף במתחם הנחלה, מתחם המופעים המחודש בנחלת ראובן, יתקיימו מדי שבוע במהלך חודשי הקיץ שפע של מופעים משובחים באווירה קסומה ביניהם: העבריות, שלושתנו, חמי רודנר מארח את פיטר רוט, פולמון בנחלה, קרולינה מארחת את דנה עדיני,  טריפונס, גיא זוארץ, מופע אייטיזעם הרכב הקאברים של לאון רוזנברג ועוד.

עוד במהלך ימי הקיץ  יתקיימו אירועים לכל המשפחה שיגיעו אל גינות העיר: אופר ומאור יגיעו לאמפי וואלי המחודש, אירוע סביבתי ענק בהשתתפות דוד חיים יתקיים בגינת ארגמן, מני ממטרה יגיע פארק טוסקנה, בגן רווה תתקיים חגיגת מים לכל המשפחה עם מתקנים ייחודיים. ערבי סרט יתקיימו גם הם במהלך הקיץ בגינות העיר.

לאור ההצלחה המסחררת, גם השנה רייב משפחות חוזר  - תושבי העיר מוזמנים להגיע ליומיים של חוויה קהילתית בלתי נשכחת הכוללת מתחמי פעילות מגוונים, פוד טראק, סדנאות, הופעות, דמויות ושחקנים שיפגשו את המשפחות ומתחם קמפינג. הכניסה בעלות סמלית של 10 ₪ לאדם בלבד, רק לתושבי נס ציונה.

עוד במהלך הקיץ אירועים מגוונים לנוער במועדוני הנוער, בחוף של ראובן הסמוך לנחלת ראובן, וברחבי העיר בניהם מופעי סטנדאפ, סדנאות, מסיבות הפעלות ועוד

גם אירועי ספורט רבים ומגוונים מחכים לתושבי העיר בניהם: טורניר כדורעף חופים, מפגשי כדורשל לנשים – מאמאנט, טורניר קיץ בכדורגל ופאפאסל – מפגשי כדורסל לתושבים.

שאטל ההסעות החינמי לפלמחים חזר גם הקיץ והוא מציע 3 פעמים בשבוע הסעות חינמיות לחוף פלמחים ובחזרה. הנסיעה מותנת בהרשמה מראש, באתר החברת לתרבות ופנאי.

שמואל בוקסר, ראש עיריית נס ציונה: "אני מזמין את תושבי נס ציונה ליהנות ממגוון עשיר של אירועי קיץ שהשנה חגיגיים במיוחד, במסגרת אירועי  140 לעיר. דאגנו לאירועים הפונים לכלל הגילאים והאוכלוסיות. מתחם "לייב 140", שהוקם לרגל החגיגות יארח אומנים מהשורה הראשונה בישראל – במחיר מסובסד לתושבי נס ציונה. אני מאחל לכולנו קיץ נעים של צוירת חוויות, מנוחה והנאה".