השחקן והזמר אלון אבוטבול ובתו אליה הוציאו שיר חדש ומרגש - "תמיד לאורך החוף". מדובר בסינגל שני מתוך אלבום הבכורה שלו שנקרא "Family Business". בראיון עם איריס קול ברדיו 103FM, סיפר השחקן הוותיק שכיכב מהצגה "ביקור התזמורת" שרצה בווסט אנד לונדון, על ההחלטה לצאת בקריירת שירה, ושיתוף הפעולה המשפחתי שמוצג באלבום.  

"האלבום הזה נולד כשהגעתי לארץ לביקור בשנת 2021, הגעתי לביקור במועדון הבארבי, אני בא לראות את האחיינים של חברי הטוב ואני הולך לראות את להקת 'המסך הלבן'", סיפר. "אני אומר 'וואו, איזה אלופים. ואחר כך אנחנו פוגשים את הסבתא ואת ההורים ואת כל החברים שלי, ואז אני אומר להם 'בואו נכיר אחד את השני'".

עוד שיתף כי "הייתה פגישה מצוינת, והם הזמינו אותי לאולפן, אמרתי להם 'מה שאתם רוצים, אתם להקה מדהימה'. אליה הגיעה יומיים אחר כך לביקור וכשהיא שמעה שאני הולך איתה לאולפן היא אמרה 'גם אני רוצה'. אמרתי 'אוקיי, זה אומר שאנחנו עכשיו באותו מרחב יצירתי, שזה היה לי מאוד לא פשוט בשלב הראשון', אבל אולי הגיע הזמן להתייחס אליה כיישות, ולא רק כבת הקטנה שלי. הלכנו לאולפן בבוקר, האולפן היה בפלורנטין, באולפן של אסף אמדורסקי. לקחתי את המיקרופון, התחלתי לאלתר, ואחרי חצי שעה של אלתורים אמרו לי 'זה מספיק' - נולד השיר 'מסטיק'".

"עשינו את השיר, הייתי מאוד במצוקה, הייתי באנרגיות אבל משהו בי אמר 'עכשיו זה זמן טוב, הם עושים משהו חשוב'. אליה ישבה איתנו, הבאתי פיצות. ישבתי וציירתי ומדי פעם הם שאלו אותי 'מה עם המילה פה, מה עם המילה שם', והתחילו לעשות תפקידים. הם בעצם עשו שיר".

בהמשך, בתו אליה הצטרפה לשיחה, והדגישה: "קודם כל, אני תמיד אומרת ואני אגיד - אני בכלל לא זמרת, אבל אני אוהבת לשיר. אני סטודנטית לאומנות וספרות. לשמוע את הקול שלי זה סבבה, יש שירים שיותר נעים. אני לא חושבת שזה משהו שמרגיש יותר מידי, לשמוע את הקול שלי זה לא משהו שגורם לי להרגיש יותר מדי. להתכונן להופעה ולשיר מול אנשים זה מה שגורם לי להרגיש".