להקת "שלוה", המורכבת בעלי מוגבלויות, שחזרה מסיבוב הופעות ענק ברחבי העולם, יוצאת במופע שירי שנות ה 80, מסיבה אמתית של להיטי ענק קצביים, לצד בלדות מרגשות. בשיחה עם איריס קול ב-103FM סיפרה הזמרת ענהאל כליפה, שחיה עם עיוורון, חברת הלהקה שכיכבה ב"כוכב הבא לאירוויזיון" ופרשה בגלל שהחזרות לתחרות מתקיימות בשבת, על המופע החדש.

האירוויזיון האחרון, עם נועה קירל - עניין אותך?
"ברור, אני מכורה ל'יוניקורן'. היינו בדיוק בארצות הברית ובגלל הפרשי השעות הייתה שבת שם. במוצ"ש חיכינו לגלות לאיזה מקום היא הגיעה".


 
אתם הרבה בארצות הברית נכון?
"כן, אנחנו מסתובבים הרבה, יש עבודה בינלאומית ויש עבודה גם פה בארץ.  עוד מעט יש לנו ביהוד את מופע שנות ה-80, שזה קונספט חדש שיצרנו. יש מחרוזות כמו להקת אבבא, מחרוזת אירוויזיון, מחרוזת להקת קווין. אני נולדתי בשנות ה-90, אבל מכירה טוב את שנות ה-80, כי מדובר בשירים בלתי נשכחים. אפילו אח שלי בן 10 מכיר את אותם השירים".
  
מפני שאת לא רואה, תהיתי - את יכולה לספר לי איך את לומדת את הבמה?
"אף פעם לא שאלו אותי את השאלה הזאת וזה ממש מעניין. מה שאני יודעת על הבמה זה שאני ליד דינה ושמשמאלי שי בן שושן המנהל, שאומר לי תמיד מה יהיה השיר הבא. ככה זה הולך, אנחנו יודעים מי נמצא לידינו ממש, אבל אני פחות מרשה לעצמי לזוז, אני פחות אוהבת לרקוד - דינה, גם אם היא על עקבים, היא קופצת תמיד. כדי לתקשר עם הקהל, אנחנו גם מופיעים בלי אוזנייה".


 
עדיין מתרגשים לפני הופעה או כבר התרגלתם?
"כל הופעה היא מרגשת מאוד, בטח ההופעה של שנות ה-80 כי היא הופעת בכורה. כן הרצנו אותה קצת בארצות הברית ועוד נריץ אותה בחודש אוקטובר כשניסע להולנד, בלגיה ואיטליה, אבל זאת הופעה בכורה והקופה עדיין פתוחה, יש כרטיסים למכירה. זה נורא מרגש, אני בישראל נלחצת יותר, כי זה יחזיר את הקהל אחורה בזמן ואני תוהה האם זה יחזיר אותם אחורה לטובה או לרעה. אם נבצע את השירים טוב או לא".