הכנרית האלקטרונית, הרקדנית והמלחינה האמריקאית לינדזי סטירלינג, מגיעה לראשונה לישראל להופעה חד פעמית במסגרת סיבוב הופעות הקיץ שלה בו היא תופיע באיטליה, אתונה, איסטנבול, פריז, מדריד, ברצלונה ועוד. הכוכבת האמריקאית, זוכת פרסי הבילבורד עם מיליארדי צפיות ביוטיוב ועשרות מיליוני עוקבים ברשתות החברתיות, תגיע להיכל התרבות תל אביב ביום שישי, 14 ביולי 2023. 

מאז ומתמיד, לינדזי סטירלינג חלמה בגדול. עם השקת אלבום הבכורה שלה בשנת 2012, יוצרת המוזיקה האלקטרונית, הכנרת, הרקדנית והאמנית הפכה לאחת הכוכבות החדשניות ביותר של המאה ה-21 על ידי היצמדות לחזון פורץ הדרך שלה של מוזיקה אלקטרונית המונעת בכינור.

לאחר שכבשה את המקום השני במצעד הבילבורד טופ 200, את המקום הראשון במצעד אלבומי הדאנס/אלקטרוני ואף את המקום הראשון במצעד האלבומים הקלאסיים במשך 21 שבועות ברצף, זכתה סטירלינג בפרס הבילבורד למוזיקה והעפילה ל"ראש מצעד אלבומי הדאנס/אלקטרוני". היצירה השנייה שלה:"Shatter Me" זכתה בהוקרת הזהב של  RIAA(איגוד תעשיית ההקלטות האמריקאי), ובשני פרסי מצעד הבילבורד. 

עם יותר מ-13 מיליון עוקבים ועוד 3 מיליארד צפיות ביו-טיוב, בשנת 2015 הציב פורבס את לינדזי סטירלינג במקום הרביעי ברשימת האמנים השנתיים הנצפים ביותר ביו-טיוב. בכך הפכה לאישה המצליחה ביותר ביו-טיוב. ההופעות שלה גרפו קהל מצטבר של מעל 800,000 צופים ברחבי העולם. סטירלינג אף כתבה ספר בשם "The Only Pirate at the Party", יחד עם אחותה, ברוק ס. פאסי, שהפך לרב מכר של ה"ניו-יורק טיימס".

אלבומה השלישי של לינדזי: "Brave Enough", שהגיע למקום הראשון במצעד אלבומי הבילבורד טופ 200, המשיך וזכה גם במקום הראשון ברשימת אלבומי הבילבורד המובילים ובמצעד אלבומי הדאנס/אלקטרוני וזיכה את סטירלינג בפרס הבילבורד 2017 עבור "אלבום הדאנס/אלקטרוני המוביל". עוד באותה השנה, הוציאה את אלבום חג המולד הראשון שלה אי פעם, בשם "Warmer in the Winter" ובו שירים קלאסיים ומקוריים. האלבום הפך לאלבום חג המולד החדש והמוביל ב-2017, וכך עקפה אמנים בעלי מוניטין ממוזיקת הפופ, כמו גוון סטפני וסיה.

הכישרון המוזיקלי וההצלחה של ביו-טיוב, הביאו גם לקריירה מצליחה בטלוויזיה. סטירלינג זכתה בתואר סגנית האלופה בעונה ה-25 של תכנית הלהיט של ABC, "רוקדים עם כוכבים" והשתתפה גם בתכנית "America's Got Talent" של NBC. מאז המשיכה לבנות בסיס מעריצים מרשים ברחבי העולם.

בין הישגיה הרבים, גם מסע ההופעות שלה בארצות הברית לצד להקת הרוק האמריקאית אוונסנס, שהפך לאחת מעשרת הופעות האצטדיון הנמכרות ביותר של Live Nation בקיץ 2018.בנוסף, זכתה במספר פרסי מוזיקה נחשקים והופעות רבות במצעדי הבילבורד המובילים. אלבומה החמישי, "Artemis", שיצא בשנת 2019 וזכה לשבחי המבקרים, גרף גם הוא את המקום הראשון במצעד אלבומי הדאנס/אלקטרוני. בשנת 2022, היא הוציאה את אלבום חג המולד "Snow Waltz", המדמיין מחדש את אתוס חג המולד באמצעות הסגנון הייחודי שלה. 

לינדזי סטרלינג תופיע בישראל ב-14 ביולי 2023 בשעה 21:00, בהיכל התרבות תל אביב, אולם לואי, הוברמן 1 תל אביב. מחיר: 218 שקלים עד 989 שקלים. לרכישת כרטיסים: אתר היכל התרבות ; EVENTIM