רגע לפני סיבוב הופעות באירופה ובארה״ב ולאחר הופעה לא פחות מאייקונית באירוויזיון 2023 ובמצעדי הגאווה ברחבי העולם, נטע ברזילי הוציאה לאחרונה סינגל חדש ״EVERYTHING״ שכבר הספיק להפוך לשיר הישראלי בשפה האנגלית הכי מושמע אי פעם בתחנות הרדיו בישראל. בראיון למעיין אדם ב-103FM סיפרה ברזילי על השיר החדש.

"ביליתי הרבה זמן בעבודה על עצמי": נטע ברזילי כפי שעוד לא הכרתם

רגע אחרי ההופעה באירוויזיון: נטע ברזילי יוצאת בהכרזה בינלאומית


"חיכיתי לרגע המתאים, את מכירה את זה שאת עם חברה בקניון ויש חולצה א-סימטרית כזאת שיושבת על הבובה, ולא מדובר על חולצה שהיא את. וחברה שלך אומרת לך 'היא תשב עלייך וואו' ואתן נכנסות לתא המדידה ומשתעשעות עם הרעיון. ואז אתן יוצאות מתא המדידה ואת מקבלת מחמאות מכל עבר. ואז אתה קונה את החולצה והיא יושבת לך בארון קיץ אחרי קיץ. ואז מגיע פסח ואת מסתכלת על החולצה הזאת ואומרת 'יאללה'. ופתאום זה קורה".

זה שיר מושלם. עברו שנים מאד ההתפוצצות הגדולה באירוויזיון. איך נראים החיים של נטע ברזילי כיום?
"בדיוק חזרתי מסיבוב שנקרא 'סיבוב רדיו', נסעתי מסאן פרנסיסקו לאל-איי, אריזונה, בוסטון, ניו יורק, וושינגטון בעשרה ימים. זה טיסה, הופעה, טיסה, הופעה. בחיים שלי לא חוויתי דבר כזה. להשמיע את עצמך לאנשים שלא מכירים אותך כ"כ. וזה מרגש להיחשף. זה מרגיש כמו התחלה שאת באמצע. ואין דבר שיותר מעיר אותך. זה קצת כמו קפה שחור. שם אותי תמיד בריגוש".

החיים האישיים קיימים בכלל?
"נורא רציתי לחזור, כשחזרתי, חיכה לי שלט מחברים שלי על הדלת. אני מאושרת מהחיים שלי".