המוזיקאי והקומקאי המוערך גידי גוב השיק בשבוע שעבר שלושה שירים גנוזים, עליהם עבד ב-2005 עם חמי רודנר, עלי מוהר, אלון אולארצ'יק ושלומי שבן. בשיחה עם איריס קול ב-103FM סיפר היוצר המוערך על השירים שהנמצאו באולפן של המפיק יואב שדמה וזכו לעדנה מאוחרת.

ללחנים של אולארצ'יק, רודנר ושבן: גידי גוב מפרסם שירים שנגנזו
לרגל זכייתו בפרס הדירקטוריון של אקו"ם: הסיפורים הבלתי נשכחים של לואי להב

בוא נספר את סיפורם של שלושת השירים שמצאת – "שיר תקווה", "חשבנו" ו"כשהייתי איש צעיר"
"שלומי שבן, חמי רודנר, אלון אולארצ'יק ועלי מוהר אחראים על כל האירוע הזה. שמעתי את זה ובאמת נהניתי, הייתי יותר צעיר ושרתי באינסטינקטים יותר, היה לי שם חתיכת גרון – היום אני קצת אחרת. מי שבאמת מצא זה לא אני, זה יואב שדמה, הוא הטכנאי שהיה בזמנו, לפני 18 שנה, הטכנאי שהקליט את התקליט הזה. הוא התקשר לפני שנתיים או שנה וחצי ואמר 'תראו מה מצאתי'. הוא עשה סדר באולפן שלו ומצא".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"אז היה אלבום, אנחנו מדברים על היסטוריה, היו תקליטים, ובתקליט נכנסו נגיד 12 שירים. ואלה שירים שנשארו בחוץ. כשיואב שדמה התקשר אני ואלון אולארצ'יק באנו להקשיב. אני לא זכרתי דבר, לא זכרתי את השירים, נמחק, עברו 18 שנים. פתאום הוא השמיע לנו את זה, דיברנו ועשינו את זה – השמחה היא שלא נגענו בזה, גם לא סופים והתחלות – זה מה שיואב שדמה מצא ואז איגדנו את שלושת השירים האלה, הלכנו לחבר שלי שעשה את העטיפה, שהכל הוא וירטואלי".

'שיר תקווה' – בהקשר של מה שאנחנו רואים היום, של אנשים שנלחמו בעבור הארץ הזאת, הם לא יכולים להרשות לעצמם לנוח והם יוצאים שבוע אחרי שבוע להפגנות
"אני מעריץ אותם. אנשים שנכנסו לדבר הזה שהם לא מוותרים, הם יוצאים, הולכים, מביעים את דעתם, אני חושב שאנחנו עוברים חתיכת משבר אטומי. בכל שנותיי לא ראיתי דבר כזה, במובן של סערה כל כך גדולה, כל כך עצובה, וכל כך חסרת פתרון כרגע, זה מצער".

התאהבנו בשיר 'חשבנו'
"חשבנו שנהיה צעירים לנצח, שנהיה רזים, שנשיר עם מיק ג'אגר, ושיהיה שלום, חשבנו, אולארצ'יק כמובן", סיכם גוב.
 
סייעה בהכנת הכתבה: נויה חסון 103fm