הזמר ישי לוי, אחד היוצרים האהובים והמובילים בתחומו, משתף פעולה שוב עם היוצר חגי אוזן, לאחר הצלחת השיר "אנא בחלאם ביק", ומשחרר את השיר החדש "רני". בשיחה עם איריס קול ב-103FM סיפרו השניים היום (שני) על היצירה החדשה.

בשל הליך רפואי: קורין אלאל ביטלה את הופעותיה לתקופה הקרובה

"זה הביך אותי ממש": אגם בוחבוט חושפת סוד מימי בית הספר

"אני ידוע כזמר שמקליט חומרים שאף שיר לא דומה לשני", סיפר לוי. "יש תקופה של חגי אוזן ויש תקופה של זה ותקופה של זה. והנה התוצאה לפניכם. אני איש של מילים, אני אוהב מילים. אני איש של טקסטים, נקודה. אני דמעתי גם מהלחן וגם מהמילים. וואו". 

"אני זוכר ששמעתי פעם ראשונה את 'רני'", הוסיף לוי. "תזכרו את התאריך 12.10, במועדון "הפאפאיטו", מופע חדש של ישי לוי מתחילת הקריירה ועד היום בעיבודים חדשים, מכירת הכרטיסים נפתחה היום, אין הרבה מקומות, ואיך קראנו למופע? רני".

חגי אוזן הוסיף: "אני חי את ישי בתור מעריץ הרבה לפני שהייתי עיתונאי ומבקר מוזיקה. עוד מילדות. ואני זוכר את הימים שהייתי מגיע לתחנה המרכזית הישנה, וכשהתחלתי ליצור ממש הרגשתי את ישי בכל פעימה בשיר הזה". 

"האיש יודע לגלגל כל אות והאופן שהוא מבטא את הרגשות זה לא סתם קטנוניות של דיקציה, כל אות היא צליל, תבלין", הוסיף המלחין והכותב. "אמרתי לו 'כתבתי שיר, תפרתי אותו למידותייך הטובות'. יש לו יצר הרפתקנות מדהים, הוא רוצה להראות את הוורסטיליות לא מתוך שחצנות". 

"רציתי להביא לו את הקטע הערבי שנמצא אצלו כל כך עמוק, עוד מהתקופה של 'ילדונת'", סיכם אוזן. "רציתי את אותה דינמיקה של שיר אדיר, וגם מבחינת הטקסט, זה לא רק אהבה לאישה, זה משהו שלא סיפרת לעצמך, שלא פתחת בלב שלך. ישי יכול בדרמטיות שלו להגיד ולא להגיד, לפתוח פצע ועדיין לא להגיד על מה מדובר. לא ראיתי זמר אחר שיכול לעשות את השיר הזה חוץ ממנו".


סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm