אתם בוודאי מכירים את הקלישאה עתיקת היומין, “הזמן אינו מחכה לאף אחד מלבד למיק ג'אגר". ובכן, כוכב הרוק הבריטי הענק, הסולן האגדי של הרולינג סטונס, יחגוג בשבוע הבא יום הולדת 80. אין לנו מושג איך הוא מתכוון לחגוג, אך ניתן להניח שהוא יעשה זאת במלוא המרץ. ג׳אגר הרבה יותר קל רגליים מאשר מרבית בני גילו, ואין לו שום כוונה להאט את הקצב בעשור התשיעי לחייו, וזאת אף על פי שהבנאדם לא נח לרגע מאז שהוא זוכר את עצמו.

סר מייקל פיליפ ג'אגר עומד בראש אחת מלהקות הרוק הגדולות בעולם כבר 61 שנה. הוא הקליט אין־ספור שירים ואלבומים, והנפיק שורה ארוכה של להיטים בלתי נשכחים: "Sympathy for the Devil" (I Can't Get No Satisfaction), "You Can't Always Get What You Want", "Angie", "Gimme Shelter" ו"Paint It Black", בין היתר. הוא נסע בכל העולם, הופיע אין־ספור פעמים, עשה כמויות בלתי נתפסות של כסף, בילה עם אין־ספור נשים, שבר אין־ספור לבבות, ובנה משפחה ענקית ומסועפת. ואת מרבית הדברים הללו הוא ממשיך לעשות עד עצם היום הזה, ומתכוון להמשיך בהם גם בעתיד.

הסטונס לא הוציאו מוזיקה חדשה כבר די הרבה זמן. אלבום האולפן האחרון שלהם, קאברים לשירי בלוז בשם "Blue & Lonesome", יצא ב־2016, אך הם עדיין מופיעים, וג'אגר עצמו הוציא כמה שירי סולו חדשים ממש לא מזמן. בשנה שעברה, למשל, שחרר לעולם את "Strange Game", שנכתב במיוחד כשיר הנושא של סדרת המתח והריגול הבריטית “סוסים אטיים" בכיכובו של גארי אולדמן.

הון אישי של חצי מיליארד

כמו תמיד, ג'אגר עסוק לא רק בענייני קריירה אלא גם בענייני משפחה. בת זוג חדשה (יחסית) - יש. ילד חדש (יחסית) - גם יש. כבר תשע שנים שג'אגר נמצא במערכת יחסים עם הבלרינה לשעבר בתיאטרון הבלט האמריקאי בניו יורק, וכוריאוגרפית בהווה, מלאני “מל" המריק. היא בת 36, מה שאומר שהיא צעירה ממנו ב־44 שנה ושהיא צעירה יותר מחלק מילדיו. בתו הבכורה הייתה בת 17 כשבת זוגו הנוכחית נולדה.

ג'אגר הכיר את רקדנית הבלט האמריקאית היפה ב־2014, כשהיא הייתה בת 27, וגם אז, תאמינו או לא, היא הייתה צעירה ממנו ב־44 שנה. השניים התאהבו ומפה לשם, בגיל 73 נולד לג'אגר עוד ילד. לבנם המשותף קוראים דוורו “דווי" אוקטביאן בזיל ג'אגר, והוא היום בן 6 וחצי. השם “בזיל" ניתן לו על שמו של אביו המנוח של ג'אגר, והשם “אוקטביאן", משום שהוא הילד השמיני של ג'אגר (אחרת איך הוא יזכור כמה יש לו?). הילד החמוד והבלונדיני דומה לג'אגר שתי טיפות מים, ובכל פעם שאחד מהוריו מעלה תמונה שלו לרשתות החברתיות, התגובות נרעשות מהעובדה שלילד יש השפתיים של אבא, ומכנים אותו “מיני מיק".

דוורו ג'אגר (צילום: מתוך אינסטגרם)
דוורו ג'אגר (צילום: מתוך אינסטגרם)

עד לאחרונה גרו ג'אגר, בת זוגו ובנם בבית מפואר מול אגם בפלורידה, שאותו קנו ב־2020 בשני מיליון דולר. הבית, המכיל ארבעה חדרי שינה וחמישה חדרי אמבטיה, ממוקם בקהילה סגורה ויוקרתית בשם “לייק קלאב" שנבנתה בבראדנטון, פלורידה - שכונה המבטיחה לתושביה המפונפנים חוויית מגורים יוקרתית ואקסקלוסיבית ומקסימום פרטיות. לאחרונה פורסם כי הזוג העמיד את הבית למכירה במחיר מבוקש של 3.499 מיליון דולר.

אין ספק שיהיה מי שישמח לרכוש את הבית שבו משפחת ג'אגר בילתה את תקופת הקורונה. כמו הרבה אחרים, בת זוגו של ג'אגר ניצלה את תקופת הקורונה לכתיבת רומן ביכורים. הספר, "First Position" (כלומר עמידה ראשונה של בלט), שפורסם לאחרונה, הוא רומן ארוטי שעלילתו מתרחשת בעולם המחול. את הספר הקדישה לג'אגר, שתמך בה במהלך כתיבתו. וכשנשאלה בראיונות לקידומו אם מדובר בספר בעל מוטיבים אוטוביוגרפיים - כשהכוונה היא לשאול אם גם לה היו חיי מין פרועים בזמן שעבדה כרקדנית בלט - היא אמרה שלא. לטענתה, הכל מבוסס על סיפורים שהיא שמעה ו"הלוואי שהיא הייתה מכייפת יותר" בתקופה שלה כרקדנית.

ואם תהיתם מה ג'אגר עשה בקורונה, תקשיבו לשני השירים שהוציא באותה תקופה, שמתארים את חוויותיו ותחושותיו. הראשון הוא שיר הרגאיי "Living In A Ghost Town" של הרולינג סטונס, שיצא באפריל 2020, והוא הסינגל האחרון שהלהקה הוציאה עד כה. כעבור שנה הוציא ג'אגר שיר פּאנק חמוד ומשעשע בשם "Eazy Sleazy" ביחד עם דייב גרוהל מהפו פייטרז, והוא כבר מתאר את שגרת הקורונה אחרי ההלם הראשוני. באותה תקופה גם יצא סרט בהשתתפותו של ג'אגר, אחרי שנים ארוכות שבהן לא שיחק באף סרט. במותחן הפשע “הציור" (באנגלית: "The Burnt Orange Heresy") גילם ג'אגר אספן אומנות מרושע.

חוץ מאשר בבית בפלורידה, המשפחה הקטנה מבלה את מרבית זמנה בדירת היוקרה של ג'אגר בניו יורק סיטי, וכמובן בדרכים.
הונו של ג'אגר מוערך כיום ב־550 מיליון דולר - הוא אחד מכוכבי הרוק העשירים ביותר על הפלנטה - וכמובן שבבעלותו שפע של בתים המפוזרים ברחבי העולם. הוא ובת זוגו מעידים כי הם מאוד אוהבים לטייל בעולם עם בנם הקטן. “אנחנו רוצים לנסוע בעולם כל עוד אנחנו יכולים, עד שבית הספר יקרקע אותנו", אמרה המריק השנה בראיון ל"טיימס", וסיפרה שלבן שלה יש מורה צמוד שנוסע איתם.

עכשיו הנושא החם באתרי הרכילות הוא שאלת האירוסים של השניים. מאורסים או לא? זו שאלה קצת מגוחכת אחרי תשע שנות זוגיות וכשיש ילד משותף, ובכל זאת היא מטרידה רבים. בחודש שעבר אותרה טבעת חדשה ומנצנצת על הקמיצה של ידה השמאלית של המריק, ומאז הספקולציות רצות בטורבו. צהובוני בריטניה פרסמו בתחילת החודש שהשניים מאורסים, וחברים אנונימיים של בני הזוג אישרו שאכן כך הדבר. הם מצדם הכחישו, וכשנשאלו לפשר הטבעת המנצנצת על אצבעה של הגברת, היא צחקקה ואמרה שזו “טבעת הבטחה", שזה משהו שטינאייג'רים קונים זה לזה כאקט רומנטי כדי לסמל את מחויבותם לקשר, או מעין שלב טרום אירוסים לא פורמלי שהומצא על ידי תעשיית התכשיטים כדי לגרום לאנשים לקנות עוד טבעות.

מכיוון שזה לא נשמע סביר שכוכב רוק בינלאומי בן 80 יקנה לזוגתו ואם בנו טבעת הבטחה משל היה תיכוניסט, תשובתה פורשה כבדיחה, וכולם המשיכו לטעון שהשניים אכן מאורסים. עיתון ה"מירור" הבריטי ציטט מקור אנונימי המקורב לבני הזוג שטען: “מלאני הייתה בתיאטרון הבלט האמריקאי בניו יורק והיא סיפרה לחבריה שהיא מאורסת למיק. היה לה ברור שהטבעת שלה היא טבעת אירוסים והיא עכשיו ארוסתו. גם המשפחה שלה מאוד מבינה שהם מאורסים, והם מתרגשים... אין תוכניות קונקרטיות לחתונה, אבל זה משמעותי מאוד עבור מלאני להיות מאורסת - זה מה שהיא אמרה. כל החברים שלה שמחים בשבילה".

אם אכן מדובר בטבעת אירוסים והשניים יתחתנו, היא תהפוך לאשתו החוקית השנייה של  ג'אגר, אחרי ביאנקה האגדית, שלה היה נשוי במהלך מרבית שנות ה־70 (או השלישית, אם תשאלו את הדוגמנית ג'רי הול האגדית לא פחות, שאיתה היה מסוף שנות ה־70 עד סוף שנות ה־90; היא מבחינתה חשבה שהם נשואים וגילתה רק כעבור שנים שנישואיהם בעצם לא היו חוקיים, אז זה לא נחשב).

ג'רי היל (צילום: PATRICK T. FALLON.GettyImages)
ג'רי היל (צילום: PATRICK T. FALLON.GettyImages)

נשים לחוד וילדים לחוד

כיאה לרוקסטאר במעמדו, ג'אגר מפזר את זרעו לכל עבר. על פי הדיווחים, הוא שכב עם 4,000 נשים בחייו (יותר מטום ג'ונס!), אך עד כמה שידוע לו, או לנו, רק חמש מהן ילדו לו ילדים. באופן רשמי, כיום פאפא ג'אגר הוא כאמור אביהם של שמונה ילדים (הבכורה בת 53, הקטן כאמור בן 6 וחצי), מחמש אמהות שונות. בסיקסטיז ג'אגר ניהל מערכת יחסים מתוקשרת עם מריאן פייתפול אך לשניים לא נולדו ילדים.

בתו הבכורה של ג'אגר, קאריס, נולדה ב־1970 לדוגמנית־שחקנית האמריקאית השחורה מרשה האנט בעלת האפרו העצום. ג'אגר עזב את אמה של קאריס עוד כשהייתה בהריון והתכחש לבתו הבכורה שנים ארוכות, אבל השניים התאחדו והתקרבו מאוד עם השנים. בינתיים קאריס גדלה ובגרה וילדה שני ילדים - הנכדים של ג'אגר.

ביאנקה ג'אגר (צילום: Reg LancasterGettyImages)
ביאנקה ג'אגר (צילום: Reg LancasterGettyImages)

אחרי שנפרד ממרשה, התחתן עם ביאנקה היפהפייה מניקרגואה, שהגיעה לאירופה כדי ללמוד באוניברסיטה. למעשה ביאנקה הייתה אשתו החוקית היחידה במהלך כל חייו. ב־1971, בעודה בחודש רביעי להריונה, השניים התחתנו בסן טרופז. על פי עדותה, הכלה הטרייה חזרה לסוויטת ירח הדבש לבדה, והשאירה את בעלה לחגוג בקבלת הפנים. “הנישואים שלי הסתיימו ביום החתונה", אמרה ל"ניו יורק דיילי ניוז", מה שלא מנע ממנה להפוך למלכת חוג הסילון וחיי הלילה של הריץ' אנד פיימוס, ולהיכנס למועדון הניו יורקי “סטודיו 54" על גבי סוס לבן ביום הולדתה ב־1977 (אגב, כפעילה למען זכויות אדם ובעלי חיים התעקשה בשנים האחרונות שהיא לא רכבה על הסוס לתוך המועדון, אלא עלתה עליו בספונטניות למספר דקות אחרי שהוא כבר היה שם).

התוצאה של הריונה של ביאנקה הייתה בתו השנייה של ג'אגר, הדוגמנית לשעבר ומעצבת התכשיטים בהווה ג'ייד ג'אגר (51). ג'ייד הביאה לעולם שלושה ילדים, ובזכות שתי בנותיה הבכורות, לג'אגר יש גם שלושה נינים. כדאי לציין שבנה הצעיר של ג'ייד הוא באותו גיל של נכדה הבכור: שניהם בני 9 היום (כלומר הנכד של ג'אגר והנין הם באותו הגיל). חוץ מזה, סבתא ג'ייד עדיין עושה בושות וכותרות; ממש לאחרונה היא בילתה לילה בכלא באיביזה לאחר שתקפה שוטרים במסעדה.

במשך כל השנים שבהן היה נשוי לביאנקה, ניהל ג'אגר פרשיות עם אין־ספור נשים אחרות, בהן עם בת הזוג הבאה שלו - הסופר־מודל מטקסס ג'רי הול, שאז עוד הייתה בת זוגו של הזמר בריאן פרי, סולן להקת רוקסי מיוזיק. אחרי שהתגרש מביאנקה, הציע נישואים להול. טקס החתונה ההינדי שהם ערכו ב־1990 בבאלי, אינדונזיה, היה מגניב, אך בדיעבד הסתבר שאין לו תוקף מבחינה חוקית. מה שכן, הול כתבה באוטוביוגרפיה שלה שג'אגר הפסיק לצרוך הרואין בשבילה, כי היא הציבה לו אולטימטום: זה או אני או הסמים. הול מחזיקה בתואר שיאנית הילודה של ג'אגר.

אף על פי שעשה לה המון צרות ובגד בה עם כל העולם, הול ילדה לו ארבעה ילדים יפים טפו־טפו־חמסה (שתי דוגמניות, שחקן, ועיתונאי שגם דגמן קצת): אליזבת, ג'יימס, ג'ורג'יה מיי וגבריאל. גם מהם צבר ג'אגר איזה נכד או שניים במהלך השנים. כאמור, גם להול, ג'אגר מעולם לא היה נאמן. הול סיפרה שיום אחרי שילדה את ג'ורג'יה מיי, הוא נסע לתאילנד לבקר את הדוגמנית האיטלקייה קרלה ברוני, שאיתה ניהל רומן ארוך, שנים לפני שהיא הפכה לגברת הראשונה של צרפת.

אחת המאהבות הרבות שלו בזמן מערכת היחסים שלו עם הול הייתה הדוגמנית ומנחת הטלוויזיה הברזילאית לוסיאנה גימנז מורד, שילדה לו בן בשם לוקאס ב־1999. ברגע שהול שמעה שהדוגמנית הברזילאית בהריון מבעלה, היא מיד החליטה להתגרש, אלא שאז היא גילתה שנישואיהם בכלל לא היו חוקיים. אחרי ג'אגר, הול התחתנה עם טייקון התקשורת רופרט מרדוק, שלו הייתה נשואה עד השנה שעברה.

מלבד אין־ספור רומנים וסטוצים היו לו עוד כמה מערכות יחסים רציניות שלא הניבו ילדים, בהן מערכת יחסים בת 13 שנה עם הדוגמנית ומעצבת האופנה ל'ורן סקוט, שהתאבדה ב־2014. “אני עדיין מתקשה להבין איך אהובתי והחברה הכי טובה שלי יכלה לסיים את חייה בדרך הטרגית הזו", כתב ג'אגר בפייסבוק אחרי מותה. “בילינו הרבה שנים נפלאות יחד ובנינו לעצמנו חיים נהדרים". 

אחרי מותה, הוא הכיר את הבלרינה מלאני המריק. אם להאמין לבת מספר 2, ג'ייד ג'אגר, הרי שבשנים האחרונות הקשרים של אבי המשפחה עם כל ילדיו ונכדיו מעולה. “הקשרים שקושרים אותנו חזקים מתמיד, לא רק בתוך המשפחה הקרובה שלנו, אלא בשבט ג'אגר בכללותו", כתבה ג'ייד במאמר למהדורה הבריטית של “ווג" ב־2021. “לאבי יש כעת שמונה ילדים עם חמש נשים שונות, מה שמייצר רשת תמיכה עולמית שמתרחבת כל הזמן. בכל שנה נתונה, כולנו עשויים לנסוע לקאריביים לחופשה משפחתית או להצטרף לסיבוב הופעות של הרולינג סטונס באירופה. אלה מפגשים משפחתיים שבהם תפקידים מסורתיים מאבדים כל משמעות בתוך הכאוס והצחוק. ככלל, אנחנו עסוקים מדי בניסיון למצוא מסעדה שתכיל כמה עשרות ג'אגרים צורחים לארוחת ערב מכדי לדאוג למקומו של מישהו באילן היוחסין".

להיות רוקר מזדקן 

כבר די הרבה שנים שלהיות רוקר מזדקן זה מקצוע מכובד. לאור העובדה שהרוק'נרול נולד בשנות ה־50 של המאה הקודמת, זה לא תמיד היה ככה. לקח זמן עד שרוקרים התחילו להזדקן. כשג'אגר פרץ, לקראת אמצע הסיקסטיז (האלבום הראשון של הרולינג סטונס יצא ב־1964), לא היה נראה שיש לאדם מה לחפש ברוק אחרי גיל 20 ומשהו. בהתחלה זה היה מפתיע שזמרי רוק ממשיכים להצליח בגיל 30, בגיל 40 ובגיל 50. אחר כך התחילו להבין שכוכב רוק זה לכל החיים. ומי שיכול/יכולה להמשיך לשיר, לדפוק סולואים על גיטרה, לנסוע בעולם ולהתרוצץ על במות, אין לו/לה שום סיבה להפסיק לעשות את זה. בשום גיל. כי למה להם? הרי מדובר במקצוע הטוב בעולם. וג'אגר, ברוך השם, ממשיך וממשיך. ומלבד כמה מהמורות בדרך, נראה שהוא עושה זאת ללא קשיים מיוחדים.

הרולינג סטונס (צילום: Express Newspapers.GettyImages)
הרולינג סטונס (צילום: Express Newspapers.GettyImages)

זה נכון שזמרים מבוגרים, ואפילו מבוגרים ממנו בהרבה, הופיעו על במות הרבה לפניו, אבל הם בדרך כלל עמדו בנחת במרכז הבמה עם מיקרופון בידם ושרו את שיריהם הנעימים לקהל, ולפעמים אפילו ישבו על כיסא בר נחמד בחלק מההופעה. אבל ג'אגר לא יושב. הוא רץ כמו מטורף ועושה את ריקוד התרנגול המפורסם שלו גם כשהוא סבא, שלא לומר סבא רבא. הבמות שהרולינג סטונס מופיעים עליהן מאוד גדולות, ואומרים שבהופעה ממוצעת ג'אגר רץ קרוב ל־20 קילומטר!

כשהוא התקרב לגיל 70, לפני יותר מעשור, ג'אגר כבר נרשם כפנומן. באותה תקופה התקשורת לא הפסיקה להתפעל מסיבולת הלב־ריאה שלו. אבל זה לא עד כדי כך מפתיע: בניגוד להרבה אחרים שמגלים את הצורך לעשות כושר רק בגיל מסוים, ג'אגר תמיד היה בחור ספורטיבי. אביו בזיל, שכולם קראו לו ג'ו, היה מורה להתעמלות, והוא דאג שבנו יתעמל מגיל צעיר. מיק סבל קשות כשאביו האהוב מת ב־2006, בגיל 93, והודה: “אני חושב שיש לי מזל מבחינת הגנים שקיבלתי, אבל אני גם מאוד דואג לגוף ולנפש שלי".

עיתון ה"דיילי מייל" הבריטי פרסם בזמנו שג'אגר משתמש בקרם פנים המכיל קוויאר ונעזר במאמנת אישית נורווגית בעלת רקע אולימפי כדי לשמור על שגרת אימונים מפרכת, שכוללת ריצה, שחייה, רכיבה על אופניים, קיקבוקסינג, חדר כושר, פילאטיס, יוגה ובלט. דובר שם ארוכות גם על ויטמינים, שייקים בריאותיים, תזונה נכונה ועוד. 

ג'אגר כמובן כבר מזמן לא זוכר איך סמים נראים וגם באלכוהול הוא ממעיט, אבל אולי המתכון מספר אחת של ג'אגר להישאר צעיר זו ההימנעות מלהתרועע עם בני גילו. ג'אגר כבר שנים מקפיד על בנות זוג הצעירות ממנו בעשרות שנים, והפטנט הזה - אפשר רק לנחש - שומר אותו צעיר ובכושר. מטבע הדברים, אין לו ברירה אלא לחלוק את הבמה ואת חדרי החזרות עם חברי להקתו הקשישים גם הם, אך מלבדם, משתדל ג'אגר להתרועע אך ורק עם צעירים. מספרים שבהופעות שלו השומרים קיבלו הוראה מפורשת להרחיק מעריצים מקריחים ומקשישים מהשורות הראשונות, כדי שהוא לא יצטרך לראות אותם.

מדי פעם הגיל מנסה לתפוס גם את ג'אגר. ב־2019 הכוכב עבר ניתוח שבו החליפו מסתם בלבו, אך הוא החלים ממנו כמו פנתר וכעבור חודש שבר את הרשת בסרטון שבו הוא רוקד בדיוק כפי שרקד לפני 40 שנה. הסרטון הפך לוויראלי, הכותרות בכל העולם זעקו שג'אגר “זז כמו ג'אגר" - האקסטזה הייתה כה גדולה, עד שאף אחד לא הרגיש צורך להתאפק מלצטט את להיטם של “מארון 5".

שגרת אימונים מפרכת 

כמו רוד סטיוארט, איגי פופ, פול מקרטני, אלטון ג'ון, דבי הארי מבלונדי ועוד כמה, גם ג'אגר התברך באנרגיות בלתי מתכלות. ובדיוק כפי שתוחלת החיים עולה, כך עולה גם תוחלת החיים של כוכבי רוק על הבמה. אם בתקופת מרד הנעורים של הפיפטיז והסיקסטיז העולם היה שייך לצעירים, היום הוא שייך גם למבוגרים. בזכות פלאי הקוסמטיקה והכירורגיה, בזכות הרפואה המודרנית ומחקרים חדישים בתחומי התזונה והכושר, רוקרים לעולם לא משמינים, מקריחים או מתעייפים. הם מקסימום מתקמטים. וכך הם ממשיכים עד שהם מתים.

זה בדיוק מה שעשה המתופף של הרולינג סטונס, צ'ארלי ווטס, שמת באוגוסט 2021 בגיל 80. כשהלהקה ניגנה במיאמי באוגוסט 2019, אף אחד מהחברים לא ידע שזו הולכת להיות ההופעה האחרונה שלהם עם ווטס, שישב מאחורי התופים של הסטונס מאז 1963. אך מותו של ווטס לא הפסיק את הפעילות של הרולינג סטונס.

ביוני 2022 יצאו הרולינג סטונס לסיבוב הופעות בשם "Sixty", שמטרתו לחגוג 60 שנות קריירה. ג'אגר יצא לסיבוב ההופעות הזה בגיל 79, יחד עם קית ריצ'רדס הצעיר ממנו בכמה חודשים בלבד, ועם רוני ווד הילדון, שגם הוא כבר בן 76, כשהם מלווים בחבורה גדולה של נגנים וזמרת. זה היה סיבובונצ'יק לא ארוך, שכלל 14 הופעות בסך הכל, באירופה בלבד (הופעה אחת בוטלה כי ג'אגר חטף קורונה). הסיבוב נמשך חודשיים, וכלל שתי הופעות ענק בהייד פארק בלונדון, שבכל אחת מהן צפו 130 אלף איש. “אני לא מתכנן שזה יהיה סיבוב ההופעות האחרון", אמר ג'אגר בראיון לתחנת רדיו שוודית במהלך אותו סיבוב. “אני אוהב להיות בסיבוב הופעות. אני לא חושב שהייתי עושה את זה אם אני לא נהנה מזה. אני נהנה לעלות לבמה ולעשות את הקטע שלי. זה מה שאני עושה. אני רוצה שכולם ייהנו וישכחו את הצרות בחייהם לכמה שעות, שפשוט יירגעו ושיהיו להם אחר צהריים או ערב נהדרים".

ג'אגר סיפר באותו ראיון שווטס היה זה ששכנע אותו לקיים את הסיבוב הזה, אך ידע שהוא לא יוכל להשתתף בשל החלמה מניתוח. “כשאתה בלהקה כל כך הרבה זמן, לא סביר שלא יהיו שינויים", הסביר ג'אגר. “כמובן, זה כנראה השינוי הגדול ביותר שהיה לנו. אבל הרגשנו - וצ'ארלי הרגיש - שאנחנו צריכים לעשות את סיבוב ההופעות הזה. כבר דחינו אותו בשנה, וצ'ארלי אמר לי, ‘אתה צריך לצאת לשם. כל הצוות מובטל - אתה לא רוצה לגרום להם לעוד אבטלה'. אז אני חושב שזו הייתה ההחלטה הנכונה להמשיך. הלהקה עדיין נשמעת נהדר על הבמה, והקהל היה ממש נלהב בשתי ההופעות הגדולות שעשינו עד כה. הם מחזיקים שלטים שכתוב עליהם, ‘אנחנו מתגעגעים אליך, צ'ארלי', וגם אני מתגעגע אליו".

אז הסטונס יצאו לסיבוב יום ההולדת ה־60 שלהם והשתוללו כהוגן. מה שכן, מאז החלפת המסתם בלבו, נוסע ג'אגר להופעות רק עם קרדיולוג צמוד (לא שהוא מרגיש צורך, אך חברת הביטוח דורשת), והוא גם הוסיף קרון עם חדר כושר פרטי נייד כדי שלא יצטרך לוותר על שגרת הכושר שלו אף יום כשהוא בדרכים. ג'אגר תיאר לאחרונה בראיון את משטר האימונים שלו לפני סיבוב הופעות כ"שישה שבועות של תרגול עוד לפני שהחזרות מתחילות. ואני עושה ריקודים, וחדר כושר, כל יום בשבוע. אני לא נהנה מזה מאוד, אבל זה חייב להיעשות".

מותו של ווטס מן הסתם גורם לג'אגר לחשוב על הגיל, ובלי שום קשר זה מעציב אותו, אך אין לו ברירה אלא להתרגל לחסרונו של המתופף. “אני לא באמת מצפה שהוא יהיה שם יותר אם אני מסתובב במהלך הופעה", הודה, “אבל אני כן חושב עליו. לא רק במהלך החזרות או על הבמה, אלא גם בדרכים אחרות. אני מתגעגע אליו כנגן וכחבר". 