ההרכב אוסקר אנד דה וולף בדרך לישראל, ויופיע ברידינג 3 ב-27 בספטמבר. אחרי 13 שנה מאחורי שם הבמה המיסתורי, הוציא השנה הרכב הדרים-פופ האלקטרוני של מקס קולומבי מיני אלבום מצליח בשם "Afterglow", שבעקבותיו יצא לסיבוב הופעות מצליח. ההרכב הופיע מול פארקים מפוצצים בפסטיבלים באירופה, ומכר בתוך כמה דקות את כל הכרטיסים למופעים בהולנד, צרפת, איטליה ואנגליה - וכעת הוא מודיע על עצירה באחד המקומות האהובים עליו לדבריו: תל אביב.

המוזיקאי הבלגי יוצר פיוז'ן די נדיר של פופ אלקטרוני לצד מוזיקת נשמה אמוציונלית. הסגנון הייחודי עזר לו לפרוץ מתוך משבצת האינדי אל לבבות של מיליוני ברחבי העולם, וגם בישראל. קולומבי החל לעבוד תחת שם הבמה "אוסקר אנד דה וולף" כבר ב-2010 אבל ההצלחה הגדולה הגיעה בדיוק לפני עשור, כשהוציא את הסינגל "Orange Sky", דבר שמשך את תשומת לבו של לא פחות מלו ריד המנוח, שבחר בו כהופעות החימום שלו. 

הפרויקט המשיך עם עוד שלושה אלבומים מצליחים, וסינגלים שהגיעו למיליוני האזנות ברשתות הסטרימינג. קולומבי השתתף בעשור האחרון בפסטיבלים לצד שמות גדולים כמו ריהאנה, ברונו מארס, מיוז ו-LCD סאונדסיסטם - כשהמומנטום הגדול נעצר רק עם מגפת הקורונה, שהשביתה את פעילות ההרכב, כמו את עולם המוזיקה כולו.