הזמרת והיוצרת המוכשרת והאהובה שירה גבריאלוב, הלוא היא בתו של האמן המוערך מיקי גבריאלוב, מצליחה מזה שנים רבות לשלב בין סגנון מוזיקלי בינלאומי אקטואלי לסגנון ארצישראלי הכי שורשי שיש. בימים אלה היא חובקת סינגל חדש מתוך אלבום EP בשם #רקאומרת שעתיד לצאת בחודש הבא ולקראת יריית הפתיחה של סבב הופעות חדש כאשר המופע הראשון יתקיים בגריי תל אביב. אנו שמחים מאוד שהיא נענתה לבקשתנו ובחרה את השירים העבריים האהובים עליה. 

את השכלתה המוזיקלית רכשה שירה במשפחתה, כשבגיל 6 החלה ללמוד נגינה בפסנתר. בגיל 10 החלה לנגן בקונסרבטוריון שבעירה רמת השרון ובאותה תקופה למדה לנגן גם בגיטרה ובכלי הקשה, זאת במסגרת לימודי קיץ באוניברסיטת ברקלי שבקליפורניה. במשך שלוש שנים למדה גבריאלוב ב־Blue Lake Fine Arts Camp בלט, ג'אז, שירת גוספל, שירת מקהלה ומשחק. 

ב־2004 היא פרצה לחיינו לראשונה כשחתמה עם חברת התקליטים NMC והוציאה לרדיו את הסינגל הראשון והמצליח 'נער ונערה', שכתבה והלחינה תחת שם הבמה 'שירה G'. שלוש שנים לאחר מכן, בשנת 2007, הוציאה שירה את אלבום הבכורה שלה הנשוא את שמה, ועבורו היא כתבה והלחינה את כל השירים. הסינגל 'הבוקר יאיר' זכה להצלחה אדירה והגיע למקום הראשון במצעד השירים בגלגלצ. באותה השנה, היוצרת המוכשרת החלה ללמוד בבית הספר רימון. 

ב־2008 היא החליטה לעבור ללונדון כדי לעבוד על דיסק חדש המיועד להפצה בינלאומית. הסינגל הראשון שיצא מתוך הפרויקט השאפתני, 'Crazy', גרסת כיסוי ללהיט של ההרכב נארלס בארקלי, זכה להצלחה רבה - הוא הגיע למקום הראשון במצעד הפזמונים הישראלי ואף נכלל באוספים שונים שהופצו באירופה, בארצות הברית ובמזרח הרחוק. הסינגל השני, 'Don't Just Walk on By' הגיע למקומות הראשונים במצעד הפזמונים בטורקיה, דנמרק, אלבניה ואף הושמע בתחנות רדיו בארצות הברית. אלבומה השני 'Vision Clear', יצא בשנת 2011.

גבריאלוב אף השתתפה בתוכניות ריאליטי והשאירה חותם. בשנת 2013 היא הופיעה במיוני תוכנית הריאליטי 'אמריקן איידול' בניו יורק והתקבלה בהתלהבות על ידי ארבעת השופטים, שהעבירו אותה לשלב הבא, אך הודחה בשלב הקבוצות לאחר מכן. ב־2019 היא גם השתתפה בעונה השביעית של 'הכוכב הבא לאירוויזיון'. מאז עוד הוציאה סינגלים משובחים, ובראשם השיר 'מי אתה', שיצא בשנה האחרונה בשיתוף פעולה מפתיע ומרהיב עם השחקן המצליח עוז זהבי. 

כחלק מפרויקט 'אמנים עורכים שבת עברית' הבלעדי לדיגיטל של 103fm, בחרה גבריאלוב בין היתר שירים של חוה אלברשטיין, אביב גפן, שלומי שבת, דודו טסה ואיך שלא - מיקי גבריאלוב. האזנה נעימה!

רשימת שירים:

כוורת - היא כל כך יפה
מיקה קרני - מיטשל
דורי בן זאב - לאה גנוב
אריאל הורוביץ - יאללה ביי
אלון אולארצ'יק - בא לשכונה בחור חדש
אתי אנקרי - לא תתרגל איתה
יהודית רביץ - סוף לסיפור
ירדנה ארזי - כלניות
חוה אלברשטיין - פגישה לאין קץ
ריקי גל ומתי כספי - מה זאת אהבה
אביב גפן והתעויוט - מיליארד טועים
החברים של נטאשה - על קו הזינוק
אבטיפוס - תשאירי לי מקום לחבק אותך
קורין אלאל - זן נדיר
שלומי שבת - בגלל הרוח
דודו טסה - אני גיטרה
רונית שחר - אהוב יקר
עפרה חזה - מישהו הולך תמיד איתי
מיקי גבריאלוב - הו ילדה קטנה שלי