לואי להב, המנהל האמנותי ומפיק המוזיקה שזכה בפרס מיוחד מטעם דירקטוריון אקו"ם על תרומה למוזיקה ולתרבות הישראלית, שוחח עם איריס קול ב־103fm ושיתף בתחושותיו. הזמר האגדי ברוס ספרינגסטין הפתיע את לואי להב בברכה מרגשת על הזכייה שלו בפרס אקו"ם על תרומתו למוזיקה הישראלית, בטקס שהתקיים ב 9.7. להב השתתף בהפקת שלושת אלבומיו הראשונים של ברוס ספרינגסטין בארה"ב ,שם הכירו ועד היום שומרים השניים על קשר.

צמוד: מי ניצח בקרב בין גיא לרר ואילה חסון? | רייטינג
טלטלה בפאנל: אחד ממשתפי "פגוש את העיתונות" פורש מהתוכנית

"זה סרטון פרטי שנהיה מפלצת. זה מאוד ריגש, אני לא ציפיתי לו. זאת הייתה יוזמה של אקו"ם. לא ציפיתי, זה מאוד הפתיע ומאוד ריגש. זה היה מדהים. התרגשתי כמו ילד. זה מחזיר אותך, אתה פתאום מתחיל לחשוב גם על הסרטון של ברוס, הכול עולה ככה וזה מביא כל מיני זכרונות. כשאני שומע את זה יש כל מיני זכרונות, גם מהיפים וגם מהשמחים", סיפר

תן לי זיכרון
"היו מצבים שזה היה אינטנסיבי, אפילו ברמה של ריב. יש הפקות שנכתבות מעצמן, כמו 'האישה שאיתי', זה נכתב מעצמו, זה הכול היה קל וטוב. זה לא אומר שהדברים שהיו נוקשים היו פחות טובים. אני הייתי בקשר עם אנשים בארץ, אני באתי לפה מקצועי, לא אמרתי 'יש לי חזון', באתי לעבוד". 

עוד הוסיף: "גם לפני תמוז הייתי טכנאי פה, עשיתי כל מיני דברים. לא הייתה לי מחשבה של 'וואו אני הולך לשנות'. יש אנשים שמפיקים וממשיכים הלאה, לי יש היסטוריה של להתקבע עם אמן לתקופה, לאורך זמן. בשנים האחרונות אני קצת פחות באולפן, אני קצת יותר בהופעות, יותר מייעץ ומפיק מופעים".