רגע היסטורי נרשם השבוע בבידור הישראלי, כאשר חברי "זהו זה" עלו יחד על הבמה בפעם הראשונה: אבי קושניר, גידי גוב, דב גליקמן, מוני מושונוב ושלמה בראבא ביצעו מבחר שירים אהובים מהתוכנית הפופולרית שלהם. 

אמש (שבת), חבורת "זהו זה" הופיעה על במת אמפיתיאטרון קיסריה, עם פסקול נכסי צאן ברזל של המוזיקה הישראלית. ההופעה בניהולו המוזיקלי של אמיר לקנר ובעריכתה של אתי אנטה שגב משלבת בתוכה וידיאו ארט ססגוני, שמתכתב עם המילים ומשלב תמונות ילדות של חמשת המופלאים ומייצר חיבור פשוט ואותנטי עם הצופים המחויכים. 

בין הצופים ישנם מעריצים אדוקים הלובשים את חולצת זהו זה!, מתבוננים בהתפעמות בחמישה המככבים על הבמה במשך שעתיים וחצי ומכניסים קצת שקט בתוך הכאוס שהמדינה חיה בשבועות האחרונים. 

ההופעה נפתחה בצחוק המוכר של החבורה. "אנחנו מתרגשים להיות פה" מצהיר דובל'ה, מיד אחריו מצטרף קושניר: "מאוד מאוד מאוד מאוד מרגש", וגידי בתשובה "טוב.. מתרגשים, בסדר". צחוק גדול נשמע מהקהל וזיכרונות מהתוכנית האהובה מיד מורגשים.

''זהו זה'' בקיסריה (צילום: שלומי פינטו)
''זהו זה'' בקיסריה (צילום: שלומי פינטו)

ההופעה המרגשת משלבת פסקול מישן ועד חדש, מבלדות ועד שירי פופ קצביים, קטעי קישור מגוונים שמחזירים אותנו לימי מלחמת המפרץ, צחוק, כנות והומור שנון.

החמישה פותחים את המופע עם השיר המוכר "הנה ברוש, לבדו – מול אש ומים / הנה ברוש, לבדו איתן". המנגינה, העמדה והחיבור בין החמישה מוכיחים כי הם הכי ביחד בעולם ומעבירים זאת לצופים. חבורת זהו זה, הצליחו לקרב לבבות, לתת תקווה ובעיקר להוכיח לכולם שגם בגיל 70 השמיים הם הגבול, או 60 עבור קושניר!