הזמר והיוצר ארז לב ארי השיק את השיר החדש "אל מילה טובה" אותו יצר עם שחם אוחנה וסיפר לאיריס קול ב-103FM על החיבור עם הבסיסט אותו הכיר לפני יותר מ-20 שנה והביעה את דעתו על המחאה.

הגירושים, הנישואין וההצלחה: שירה גבריאלוב בריאיון מיוחד לקראת אלבומה החדש

לב ארי סיפר על השיר החדש: "שחם אוחנה הוא גם זמר, ויש לו שירים שלו, הוא בסיסט. הוא התחיל לנגן איתי בס לפני איזה שנתיים. הייתי בבלוק שלא הצלחתי לעשות כלום, הוא שלח לי שירים שלו וזיהיתי שיש משהו שאפשר לעשות יחד. אמרתי לו 'בוא אליי לסטודיו - הוא בא אליי ויצא השיר הזה'. זה כמו קליק, אנחנו מדברים את אותה השפה". 


"בדרך כלל זה מתחיל משיחת נפש של איזה שלוש שעות, מדברים, מדברים, מדברים, וזוגיות זה עניין החיים שלנו, זה הכול בעצם", סיפר לב ארי. "היה לנו חיבור, אני שמתי עליו עין לפני איזה עשרים שנה, ראיתי אותו עם ריטה, קליינשטיין. ואז, חיפשתי בסיסט, לפני איזה שנתיים ואמרתי 'אוקיי, שחם אוחנה'. התחברנו מהר מאוד, וזה קרה. יש עוד שני שירים שכתבתי איתו מתוך האלבום הזה. את 'יחידתי' כתבתי איתו יחד, יצא לפני שנה, וכתבנו את 'רק עוד פעם'".

"כשמאחורייך ארבעה אלבומי סולו, מה התוכניות?" נשאל. "לשהות כמה שיותר בתוך מזגן, כמה שאפשר, לצאת כמה שפחות לשמש. אני לא איש של קיץ. יש הופעה ב־17.08 באוזן השלישית בגושרים, ב־24.08 יש בקלצ'ר שבראשון לציון. אלו השתיים הקרובות כרגע".


 


בסיכום הראיון נשאל לב ארי האם הוא לוקח צד במצב במדינה. על כך השיב: "אני לא יודע, אין לי דעה מגובשת יש לי דעה, היא לא מגובשת, אבל מה שכן אם כבר אנחנו מדברים פוליטיקה - שני הצדדים מאוד מגזימים. אבל אני בעד כל דבר כזה, כשאנשים יוצאים לרחוב אני בעד, זה לא משנה לי למה אפילו. אני מקווה שזה יסתדר, אנחנו רוצים לחיות בשקט".