הזמר והשחקן שחר טבוך השיק את השיר "לה די דה" ובקליפ שלו מככבת שורת כוכבים שכוללת את עדי הימלבלוי, מיקי קם, בר מיניאלי, אמה אלפי, ליהי טולדנו, מיה דגן, נועה כהן, נועה אסטנג'לוב. ואפילו הקראש הנצחי - רן דנקר. 

איך השיר הזה נולד?
"התחלתי לעבוד על השיר הזה יחד עם לי בירן וינון יהל כבר ב-2022, וזה באמת שיר שהוא חלק בלתי נפרד ממה שאני רוצה להביא. רציתי להחזיר את עצמי למה שגדלתי עליו, לנוסטלגיה לשנות ה־2000 - כששמעתי המון בריטני ספירס ורוני סופרסטאר".

על מה מדבר השיר?
"השיר מדבר על כך שיצאתי עם בחור תקופה ואז גיליתי שהוא רוצה להיפרד ממני דרך חברה של חברה של חברה משותפת. זה הראה לי כמה שבנות זה חמ"ל - אם אתה מתעסק עם אחת, אתה מתעסק עם 800. אם יש משהו שאני ממש מאמין בו באמת, זה שחברים אמיתיים רוצים תמיד את טובתך. פתאום אמרתי לעצמי 'איזה כיף, יש לי את החמ"ל שלי, ואני הולך לכתוב עליו שיר'. התגובה הראשונה הייתה ממש לכתוב שיר, אז הלכתי ללי בירן הביתה וכתבנו אותו".

רן דנקר השתתף בקליפ של השיר. איך זה היה?
"זה כל כך לא מובן מאליו שהוא הסכים. רן בא ונתן פה תוכן להט"בי בזמנים שלא היו. גם באלבומו האחרון הוא הוציא שירים שהם לא רק מדברים באופן מעורפל - אלא ממש מדברים על הלהט"בים. זה נתן לי המון השראה בתור בן אדם שרוצה לדבר את האמת שלו ולתת קול לאנשים. ילד שרוקד את השיר הזה, מבחינתו זה לא רק שיר גאה, אלא פשוט שיר. הוא לא רואה את ההפרדה, וזה התיקון".


אתה משחרר להיט אחרי להיט, מה לגבי הפועות?    
"בדיוק עכשיו אני עובד על הופעה גדולה וזה הכי מרגש בעולם. זאת הופעה שתשלב בין שני הדברים שהם הכי אני - המוזיקה והמשחק. אני לא רואה את עצמי עושה הופעה שהיא מוזיקלית בלבד. יהיה ממש כיף, עם מונולוגים ומערכונים ושירים".  

דיברתה מקודם על החברים שלך והרבה אומנים אומרים שהם לא מרגישים שיש להם באמת חברים בתעשייה. מה אתה חושב על זה?
"אפשר להגיד שיש משיכות לפה ולשם, אבל אני אופטימי ואוהב להגיש את הלב שלי, אל כל הלב, על מגש, ולתת לאנשים מה שהם רוצים. עובדה שאנשים נותנים לי אהבה בחזרה וזה לא מובן מאליו בכלל. כל מי ששם באמת חבר שלי, וזה הכי מרגש בעולם".

סייע בעריכת הכתבה: דוד זבולוני, 103FM