הצמד המוזיקלי האגדי אמאדו ומרים יקיים הופעה אחת בתל אביב בסתיו הקרוב. ההופעה תתקיים ב-28 בנובמבר ברידינג 3.

בסוף שנות ה-60 של המאה הקודמת, לאדם עיוור לא היה הרבה סיכויים להתפרנס במאלי, שלא לדבר על להפוך לכוכב מוזיקלי מפורסם. אמאדו באגאיוקו סיפר על עצמו שהוא היה הופך למקבץ נדבות אלמלא גילה את המוזיקה. הוא התחיל לנגן במפוחית, לאחר מכן בחליל - עד שלבסוף גילה את הגיטרה החשמלית. הגורל רצה ובכפר הדייגים הצנוע בו הוא גדל התקיים פסטיבל, וכמה מוזיקאים שמעו את הנער העיוור מנגן ולא האמינו למה שהם שומעים. הם הזמינו אותו להופיע איתם. ייתכן שהם הצילו לו את החיים, בטוח שהם גילו לעולם את אחד הכישרונות המיוחדים ביותר שיצאו מאפריקה אי פעם.

ההצלחה הגדולה של הצמד הגיע אחרי עשרות שנות קריירה, כשיצא האלבום "יום ראשון בבמקו" בשנת 2004. זו הייתה הפעם הראשונה שהצמד נחשף למערב, שנשבה בקסמם. ב-BBC בחרו בו לאלבום הלא-אנגלי הטוב של השנה. 

בשנת 2006 הצמד הקליטו את "Celebrate The Day" כהמנון של המונדיאל בגרמניה, שהפך כצפוי ללהיט בינלאומי ענק. שנתיים לאחר מכן, אמאדו שהיה כבר בן 46 הפך לכוכב ענק, עם האלבום "ברוכים הבאים למאלי" אותו הפיק דיימון אלברן, האיש שמאחורי בלר וגורילאז. האלבום זכה להצלחה ענקית, לא רק במדינות צרפתית, ואף היה מועמד לפרס הגראמי היוקרתי.