אחרי שכבשה את במת האירוויזיון פעם נוספת כחלק מהמופע האמנותי במאי האחרון בליברפול, ולאחר שהסינגל החדש שלה ״EVERYTHING״ שכבר הספיק להפוך לשיר הישראלי בשפה האנגלית הכי מושמע אי פעם בתחנות הרדיו בישראל - נטע ברזילי שוברת שיא נוסף.

הצמד המוזיקלי אמאדו ומרים יופיע בתל אביב
עשור למותו של המוזיקאי המוכשר: קרוביו של גבריאל בלחסן חוזרים לחייו הסוערים

הקליפ של השיר "באסה סבבה", השיר השני של ברזילי, והראשון שיצא אחרי אחרי הזכייה באירווזיון עם "Toy", חצה אמש את ה-300 מיליון צפיות ביוטיוב. זהו הקליפ הישראלי הנצפה בהיסטוריה, במקום השני גם נטע, עם  "Toy".

ב-30.8 ייצא לנטע שיר חדש מתוך האלבום הראשון שלה, אחרי ש-"Everything" ftnr הפך ללהיט רדיו ענק וזכה לשיר המושמע סיותר בחודש יולי בישראל עפ׳י אקו״ם. וב-31.8 תצא ברזילי לטור הופעות באירופה ומיד לאחריו לארצות הברית.

לפני כחודש, בראיון למעיין אדם ב-103FM סיפרה ברזילי על השיר החדש. "חיכיתי לרגע המתאים, את מכירה את זה שאת עם חברה בקניון ויש חולצה א-סימטרית כזאת שיושבת על הבובה, ולא מדובר על חולצה שהיא את. וחברה שלך אומרת לך 'היא תשב עלייך וואו' ואתן נכנסות לתא המדידה ומשתעשעות עם הרעיון. ואז אתן יוצאות מתא המדידה ואת מקבלת מחמאות מכל עבר. ואז אתה קונה את החולצה והיא יושבת לך בארון קיץ אחרי קיץ. ואז מגיע פסח ואת מסתכלת על החולצה הזאת ואומרת 'יאללה'. ופתאום זה קורה".