בסוף השבוע השיקו הזמרים רן דנקר ועברי לידר שיתוף פעולה מרגש בשיר חדש הנושא את השם "על גשר בעיר", ועוסק במחאה המתרחשת נגד קידום הרפורמה המשפטית. "הסינגל החדש מציג עצב לצד תקווה ורצון לשמור על האחדות בעם למעננו ולמען הילדים שלנו. רציתי לומר לכם משהו מלא אהבה ותקווה לעתיד, להגיד שאנחנו אחים וככה נהיה לתמיד". בשיחה עם מעיין אדם ב-103FM סיפרו השניים על שיתוף הפעולה.

"זה שיר שכתבתי לפני כשלושה חודשים", סיפר לידר. "פתאום הוא היה נראה לי נורא נכון וחשוב כרגע והתחלנו לחשוב עליו. חשבנו על רן כי אני חושב שזה שהוא הסכים והחליט להצטרף אלינו, זה מעצים את השיר מאוד. מעבר לכשרונו המוזיקלי, במשמעות של זה שזה לא רק אדם אחד - אני חושב שכל מה שרן עושה, הכוונה שלו והטוב שהוא מנסה לפזר לקח את כל הדבר הזה והעצים אותו".

רן, כמה אתה חוטף או חטפת?
"לא יודע אם חוטף, כן שמתי את עצמי במקום בלי פילטרים בתקופה הזו. אני מקבל תגובות כאלה וכאלה, ומנסה לסנן את מה שמאוד קיצוני. יש המון תגובות של אנשים שזה מעורר בהם אומץ, ואני חושב שזה הדבר שאני יכול אולי לתת מהמקום שלי, שאנשים לא יפחדו לומר את שעל לבם. אני רואה אנשים נורא טובים שנלחמים במאבק יפהפה על מה שבאמת חשוב להם".

הוא המשיך: "אני מרגיש שאני בתוך קבוצה של אנשים שעושים דבר טוב. יש משהו בחיבור הזה. אנחנו משתפים הרבה זמן פעולה על הבמה, ולא נכנסנו לאולפן כמו עכשיו. יש משהו בחיבור הזה שאכפת להם מאוד, ושנינו אנשים שמגדלים אנשים במשפחה חדשה ומופלאה, זה גם משהו שמחבר בינינו וסופו של דבר".

עברי: "זה שיר של הורים, ושל הורים שמסתכלים על הילדים שלהם, ושיש משהו מודאג מזה שהילדים שלהם יקבלו את עולם המבוגרים בלי יכולת לגמרי להבין אותו. כשאתה הורה, אתה תוהה איך אתה מגן על הילדים מדברים שיש בהם אגרסיביות או רוגע".

עברי, אתה היית ברגע הבוסרי התמים של עדן בן זקן עם האוברול
"יש משהו שאתה יושב הרבה מאוד שעות, רואה הרבה מאוד אנשים, וכשמגיע מישהו מאוד אחר עם משהו יחסית קיצוני, אנשים פתאום שמים לזה לב".

רן: "אני זוכר את האודישן של עדן, זה היה היסטרי, עדן הוכיחה את זה לגמרי".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm