אריאל זילבר, מלך הגרוב ומגדולי המוזיקאים בארץ, יחגוג יום הולדת 80 בהופעה מיוחדת עם להיטיו מכל התקופות ועם אורחים מיוחדים. ב-25.10 יתקיים מופע חגיגי בהיכל התרבות ת"א, בו יתארחו שלום חנוך, חברו ללהקת תמוז המיתולוגית, אביב גפן וארקדי דוכין.

לאחר שתי הופעות איחוד אדירות עם להקת "ברוש", זילבר חוזר להרכב הנגנים המשובח שלו במופע חדש בהפקתו המוזיקלית של לואי להב. במופע יבוצעו להיטים מהאלבום האחרון ״מישהו״ לצד אוסף של שירים מ-50 שנות יצירה מפוארת, ביניהם: "ככה את רצית אותי" "ואיך שלא", "בחברה להגנת הטבע", "שמש שמש", "אגדה יפנית", "רוצי שמוליק", "ברוש", "בטי בם", "שוכב לי על הגב", "הולך בטל" ועוד ועוד.

אריאל זילבר: "כל טוב לכולנו הגעתי לגבורות, מי חשב בילדותו להגיע לגיל כזה הנה ובכל זאת, בכל זאת זה פלא גדול ועוד יותר שיש בכוחי עוד להופיע ולשמח אנשים. נראה לי שזה גורלי במובן שכך נקבע בשמיים שאשמח אנשים ועל הבמה באמת אני שמח ושמח לשמח. והנה מכינים לי הופעה חגיגית עם אורחים מכובדים בראשם שלום חנוך שעשינו ביחד וגם כל אחד לחוד כברת דרך ארוכה ופורייה וכבוד גדול לי שהוא אורחי וביחד אתו ארכדי דוכין שהפליא אותי בביצועו של השיר אני שוכב לי על הגב כשהתארחנו איש  אצל חברו, ואיתם אביב גפן המזהיר ברעננותו נראה את ההפתעה שהוא מכין לנו.

"אז זהו תהיה הופעה מדליקה ואיך לא אזכיר את הלהקה, נגנים הנפלאים שמופיעים איתי יותר מ-10 שנים שי ליבוביץ גיטרה, גילי ליבוביץ תופים, אבנר קלמר כינור ושלומי מנצור בס שבזכותם ההופעות תמיד היו הצלחה ובמיוחד ההופעה הזאת תהיה מוצלחת באופן מיוחד. כל טוב ולחיי עם ישראל".