בין השידורים החיים והחזרות האינטנסיביות ל"רוקדים עם כוכבים" בה לי משתתף וזוכה להצלחה ואהבה גדולה ואחרי ששבר את שיא העונה עם ביצוע פנומנלי שזיכה אותו ב-40 נקודות בזכות 4 עשיריות שקיבל מכל השופטים פה אחד, לי מוציא הבוקר את "מלאכים", סינגל שני מתוך אלבום חדש שבדרך, שיהיה לאלבומו השלישי והאישי ביותר עד היום.

הווידוי החושפני של עדי חבשוש: "לא היו לי חברים. לגלגו עליי"
"מגיע להם לזכות!": הריקוד של גיה וחיים ל"יוניקורן" שורף את הרשת 

את השיר כתבו והלחינו לי בירן, גיל ווין וטל קסטיאל ולי הפיק מוזיקלית. מדובר בשיתוף פעולה ראשון מסקרן ומפתיע שלו יחד עם היוצר המוערך והמצליח גיל ווין. בירן שוחח עם איריס קול ב־103fm בפתח התוכנית שתשודר הערב (רביעי) ב־21:00, סיפר על התקופה רוויית העשייה, לצד הריקודים, לרבות שירו החדש "מלאכים".

"לא רקדתי אף פעם לפני", תיאר. "ידעתי שיש לי חוש קצב מאוד מפותח כי אני מוזיקאי ומתופף, וידעתי שיש לי יכולות אתלטיות מסוימות. הציעו לי להשתתף בתוכנית, חשבתי על זה יום. כשמציעים לך פרויקט בסדר גודל כזה, בדרך כלל מתקשרים לקולגות שלנו שעשו את זה בקטע של לקראת מה אני הולך. לא עשיתי את זה".

"לא פחדתי, אמרתי לעצמי שיש לי פה רק מה להרוויח", הוסיף בירן. "באתי ללמוד. אני רק רוצה להישאר יותר וללמוד יותר. אני לא חושב שארקוד בתדירות שאני רוקד בה כרגע, אבל הריקוד כבר בתוכי, זה משהו שילך איתי לכל מקום תמיד. אני חושב שגיליתי זאת בדיוק בזמן".

"אני לא אגיד על מי כתבתי את השיר, אולי עוד כמה שנים אוכל לדבר על זה", אמר על שירו החדש, אמר בירן. "המלאכים היא מילה נרדפת לשליחים, וכולנו שליחים. השיר הזה הגיע לעולם בשביל כל מי שצריך לשמוע אותו. הרבה פעמים אנחנו שואלים את עצמנו שאלות, ותוהים מאין תבוא הישועה. אם אתה מספיק ער ופותח את הלב, אתה מתחיל לראות שכל מה שקורה סביבך, הכול בא לדבר איתך".