לפני כשבועיים נחשפה רשימת הביצועים של כוכבי פסטיגל 2023 על הבמה בחנוכה הקרוב - כשהמבצעים הולכים לעשות גרסאות כיסוי (קאברים) לשירים מוכרים ואהובים של גדולים המבצעים הישראלים, במסגרת "סינג פסטיגל" - שהשנה שם את המוזיקה במרכז. היום (שני) נחשף הקליפ לשיר השלישי ברשימה - והפעם מדובר בכוכב וותיק ואהוב במיוחד.

ד"ר קספר, מוניקה סקס ואיפה הילד: מופע "רוק בפארק" בפסטיבל ראשון לציון ה-35
“כמו הילד בקיבוץ": עילי בוטנר משיק ספר אוטוביוגרפי חדש

הראל סקעת יוצא בקליפ חדש ומטורף לשיר "מי יגיד לי", שיצא לפני שבוע. השיר נבחר להיות שיר הנושא של  הראל בסינג פסטיגל. הראל מגלם את דמותו של המנהל הקשוח העונה לשם ארבל שלא רואה ממטר, כי "מי יגיד לו מה מותר, מי יגיד לו מה אסור. שובר קירות ומצליח".

כזכור, בשבוע שעבר השחקן יהודה לוי, שהבליח בעבר בכמה שירים, ביניהם זכור במיוחד "רציתי" מהטלנובלה האהובה "האלופה", משחרר כעת לקראת הפסטיגל את "הולך נגד הרוח" - ביצוע לשיר של אגדת הרוק שלום חנוך - כל הדרך אל sing פסטיגל בחנוכה. השיר הראשון שנחשף אחרי הסינגל השמי של הפסטיגל "סינג פסטיגל" הכולל את כל המבצעים הוא החידוש של נועה קירל ל"מחול מטורף" של ריטה. מדובר בקליפ חדש וראשון מתוך סדרת הקליפים הרשמית של sing פסטיגל, עד חשיפתו של הסרט המלא. והוא כולל קטע ריקוד מרשים בסגנון הקטע הידוע מתוך הופעתה באירוויזיון עם השיר "יוניקורן".

בנוסף, אנה זק תחדש את הלהיט "היא יודעת" של נינט טייב, אושר כהן יעשה כבוד למלך העולם שלמה ארצי בלהיט "לתת ולקחת" ואבי אברומי ייתן חיים חדשים לשיר האייקוני של להקת "משינה" - "אהובתי". הביצועים והקליפים ישוחרר בשבועות הקרובים כל הדרך אל המופע הגדול של חנוכה.