המוזיקאית שירה גבריאלוב השיקה לאחרונה את אלבומה החדש “#רקאומרת", המגולל בחלקו סיפור אישי ונע בין הרגעים הטובים לרגעים הקשוחים שבחיים. גבריאלוב התארחה בתוכניתה של רבקה מיכאלי ב-103FM, וסיפרה על העבודה המאומצת ושיתופי הפעולה המוזיקליים המיוחדים.

יוניקורן כובש את אמריקה: זה אירוע הענק בו ארה"ב שמעה את נועה קירל
"בכיתי, איך אפשר לחיות ככה?": מירי מסיקה רוצה להתעורר מהסיוט במדינה

היא שחזרה את תחילת דרכה כמוסיקאית: "אני מנגנת מגיל שש, התחלתי קצת קודם. קיבלתי כל מיני מלגות למחנות קיץ, בהתחלה כפסנתרית ואז כזמרת ושרתי במקהלות קלאסיות. הייתי היהודיה היחידה שהגיעה לשם".

"אחרי עשור במצטבר חזרתי לארץ, לא הרגשתי ניכור אבל נוצרו תהיות של למה חזרתי, האם זה כי הרגשתי שאני לא מצליחה מספיק או משהו כזה, אבל דווקא הלך שם מאוד טוב, פשוט רציתי להיות ליד ההורים שלי כבר".

באלבומה החדש היא משתפת פעולה עם מספר כוכבים מהשורה הראשונה, בהם עוז זהבי. על שיתוף הפעולה סיפרה: "זה דואט שעוז ואני התחלנו, ואז חידדנו אותו עם כל השאר. עוז המליץ על שיר שלי ושל אסף שנהב, והוציא שיר לפני איזה שנה ואז המליץ על השיר שלי בתוכנית רדיו, כמובן שהודיתי לו ונפגשנו באולפן".

 

על השיר "יש בי פחד" עם אלון עדר: "הכרנו דרך יהודה, עברתי ברימון במחצית מחיי, והגעתי לשם לשנה ואז עברתי לצרפת ואנגליה לפני ארצות הברית. כשחזרתי ודיברתי עם יהודה, היה שיח לעשות שיתוף פעולה עם אלון בנו. כמובן שמאוד שמחתי כל כך".

 

גבריאלוב מגיעה ממשפחה מיוחסת, וסיפרה על הילדות בצלו של אביה, אגדת הרוק מיקי גבריאלוב. "אני לא מכירה משהו אז אך קצת קשה לי לעשות השוואה. יש מצד אחד את כל הטוב הזה שאני יכולה ללמוד ממנטו", אמרה. "הוא אבא נורא מכיל ונעים, ומאוד עוזר לי לפתח את עצמי ואת חופש הביטוי שלי. ומצד שני יש את חובת ההוכחה. אני מאוד נהנית לעמוד לצדו על הבמה".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm