בעיצומן של החזרות לפסטיבל, אנה זק הגיעה לצילומים לקמפיין של ענקית הספורט "אדידס" לקולקציית "אוריג'ינלס" של החברה. בראיון ל"מעריב אונליין" סיפרה על העבודה על מופע הענק, וגם על ביטול ההופעה הגדולה שלה.

"אם היית חד ככה בגול שחטפת": אביב גפן ודודו אוואט בעימות חזיתי
"ככה נראית הסתה לאלימות": עברי לידר נגד ח"כ יצחק פינדרוס
 

אנה, איפה אנחנו נמצאים? ספרי לנו.
"טוב, אז אנחנו נמצאים בצילומים לאדידס, לקמפיין החדש של 'אדידס אוריג׳ינלס' ואני מתרגשת ברמות וכיף לנו פה ברמות, באמת".

את בימים אלו עובדת על הפסטיגל, תכניסי אותנו אל מאחורי הקלעים.
"באמת סיימנו לצלם את הדברים שלפני ויצא השיר נושא, מרגיש שזה התחיל לגמרי רשמית. עוד מעט תגיע בתקופה של ההופעות והחזרות והקושי הרשמי. אז אני נהית מכל רגע, בפרויקט הזה".

ראינו אותך עומדת בתוך אי ויורד עלייך גשם מטוש.
"כן, וואו, ירדנו עליי מלא מים, היה קר. בא לי שתראו את הדברים הבאים שעומדים לצאת, הולך להיות מעניין ברמות".

לאחרונה סיפרת על ביטול המופע שלך, שעברת תקופה קשה. מה קרה שם מאחורי הקלעים?
"באמת ביטלתי את ההופעה כמו שכולם יודעים, זו הייתה תקופה לא קלה, הכל קרה נורא מהר. הוצאנו את זה ואחרי ארבעה ימים נאלצנו לבטל אז כזה היו רגשות מעורבים, אבל אני חושבת שכל דבר קורה לטובה. רציתי שההופעה הזו תהיה הכי מושלמת שיש, שההופעה הראשונה שלי תהיה בדיוק כמו שרציתי. אני מאמינה שזה יקרה בזמן הנכון".

היו שיתופי פעולה, משהו עסקי שלא קרה? מה הייתה הסיבה בעצם?
"אז בעצם היו שיתופי פעולה, משהו עסקי שלא קרה. עשינו את המופע עם שותפים שלנו, שזה פחות יסתדר, היו אי הבנות וזה קורה וזה בסדר והגענו להחלטה לבטל את זה".

ובכל זאת, אנשי מקצוע אמורים לסגור את הדברים האלו לפני שמוציאים הודעה. אולי הם לא עשו את העבודה שלהם כמו שצריך. יש איזה כעס?
"אני חושבת שכל אחד שם את הלב שלו בפרויקט הזה. כולם מאוד השקיעו ומאוד רצו שזה יקרה. לפעמים יש דברים שלא תלויים בנו, וצריך לדעת מתי לעצור גם כשזה מאוד מפחיד. לבטל הופעה זה משהו שהוא לא פשוט. לקחת את הסיכון הזה ולהגיד את האמת".

היה ברור שהדבר יעורר ביקורות. מה עבר עלייך מבחינה רגשית?
"הייתי מוכנה לביקורת הזאת, ובאתי לזה קצת מוכנה, למרות שעם כמה שאתה בא מוכן אתה לא תמיד מוכן. תמיד דברים מפתיעים, ניסיתי לקחת את זה בפרופורציה, עברתי תקופה לא קלה, היו לי כמה ימים מאוד קשים, אבל... לנשום רגע, להבין שהכול קורה לטובה. להבין שזה איזה משהו בדרך למשהו טוב יותר. אני מאמינה שהדבר הבא יהיה באמת מושלם".