החיים שאחרי דודו פארוק: אורי קומאי, המוכר יותר בדמותו דודו פארוק, הוציא השבוע שיר חדש: "חתולה", דואט עם הכוכב העולה אושר ביטון. הדואט קצבי וממכר, ויגרום לכם לזמזם ''גם אצל חתולה הכי חשוב בסוף האופי''. קומאי מצטלם בימים אלו לסדרה חדשה בשם "ואפילו בהסתרה". אושר ביטון יופיע ברדינג 3 ב-26 לספטמבר, שם יבצעו השניים את השיר החדש בהופעה חיה ראשונה. בראיון לאיריס קול ב-103FM סיפרו השניים על שיתוף הפעולה.

עשתה היסטוריה: נועה קירל כבשה שוב את פארק הירקון
אנחנו במסך עשן: החרם על אריאל זילבר כולל מידה של צביעות | דעה

אושר ביטון: "האמת שאני בשנה מטורפות של עשייה. באתי מוכן לשנה הזאת. השילוב עם אורי זה שילוב שעשה אותו רוברטו בן שושן, נפגשנו באולפן בסוכנות, יש לרוברטו אולפן בסוכנות של שני מפיקים מאוד מוכשרים, חן כהן ומוטי סיימון, באמת היה חיבור מטורף". 

"מעבר למוזיקה, אורי הוא בחור מדהים", הוסיף ביטון. "אורי זה אחד האומנים הכי מוכשרים שראיתי. קודם כל הוא כותב מחוץ לקופסא, הוא מדהים, הוא מביא דברים הכי חדישים ומעניינים, דברים שלא שמעתי מאמנים אחרים, ואני עובד עם הרבה אמנים".
 
אורי אנחנו מכירים אותך בעיקר תחת הדמות של דודו פארוק

אורי: "דודו זו דמות שעשיתי, ותמיד אני יכול לעשות אותה עוד פעם".
 
בזמן האחרון אנחנו רואים תמונות שלך עם פאות

"זה לטובת סדרה שאני מצלם בכאן 11. זה לא מסמל התקרבות, אין קשר. אני מאמין שהסדרה תעלה בעוד חצי שנה, באמת אי אפשר לדעת. זה היה מדהים, זו אחת החוויות החזקות שהיו לי בחיים. עשיתי כבר עוד כמה אודישנים וזה ממש מעניין אותי, הייתי המון זמן בתוך דמות אחת, ושכחתי שיש עוד דמויות ועוד אפשרויות ופתאום זה פתח לי את העולם הזה, זה אחד הדברים הטובים שקרו לי".
 

אני עפתי על השיר שלכם, ממש

אורי: "קודם כל, אני ממש שמח לשמוע את הדברים שאושר אמר, ורציתי להגיד שהיה לי הכי כיף לעבוד איתך, ואתה מוכשר ברמות. אני לא מכיר כל כך הרבה אנשים שמחוברים ככה לקול שלהם. האמירה יוצאת דרך הקול שלו, זה היה מעורר השראה וכיף ממש לעבוד איתו".

ביטון: "אני טס לטוקיו לחודש, גם לנפש ולאומנות, וגם זו התקופה הכי טובה לנסוע לשם. יש לי הופעה אחרי זה עם נוגה ארז שאני מתארח אצלה, ולפני זה עם אושר. נוגה ארז מארחת אותי בבארבי ב־27 באוקטובר, הלוואי והייתי יודע מה אני אשיר שם, אני עוד לא יודע, כמה להיטים ואולי כמה דברים מהאלבום החדש, עוד לא בנינו את זה. הופעות שלי עוד לא פתחתי, אבל אני ממש חושב על זה, פתאום חזר החשק".
 
סייעה בהכנת הכתבה: נויה חסון 103fm