המוזיקאי אסף אמדורסקי בעקבות השירים הגדולים של אביו, בני אמדורסקי: לציון שלושים שנים למותו של בני אמדורסקי, מפיק בנו, אסף, מופע חדש, במהלכו יבצע משיריו של אביו, מהזמרים והמפיקים החשובים בזמר העברי וישתף בסיפורים שמאחורי השירים. הדודאים, שלישיית גשר הירקון, השלושרים, הטוב, הרע והנערה, הדודאים-פרברים כמו גם אמנים שבחר להפיק ולהוציא אל האור: החלונות הגבוהים, האלבום ירושלים של זהב, מאיר אריאל ערב שכולו חגיגת זמר עברי עם הסיפורים מאחורי הקלעים. בשיחה עם  בשיחה עם ענת דוידוב ואודי סגל ב-103FM סיפר אמדורסקי הבן, שיופיע ביום רביעי ה-4.10 במסגרת פסטיבל ראשון לציון עם שיריו של אביו ז"ל, ואף יארח את אושיק לוי, חברו של אביו על המאורע המרגש. 

על הבמה במהלך תצוגת האופנה: אסף אמדורסקי והדר ג'וזפין מתנשקים בלהט | צפו

"השנה ימלאו שלושים שנה למותו, והחלטתי להקדים קצת את התאריך העגול ולהופיע עם השירים שלו. חותמו הוטבע", אמר אמדורסקי הבן. "זה גם מאוד מאוד אישי כמובן כי 30 שנה שלא נפגשתי איתו, זו דרך מצויינת בשבילי להיזכר ולהכיר אותו עוד קצת דרך המוזיקה, אבל גם יש פה איזושהי שליחות".

עוד שיתף כי "אני חושב שהשירים האלה והמוזיקה הזו מחזיקה מעבר לעשורים שחלפו, ובהיעדר כל מתמודד אחר, אין לשירים האלה כרגע שום ייצוג על הבמה. לקחתי כמה חבר'ה צעירים ששרים איתי, מנגנים איתי, עבדנו נורא קשה, באהבה ובשמחה רבה לדייק ולהוציא את כל תפקידי הקולות. דייקנו את כל העיבודים".

"אני גם לא באמת יכול להרשות לעצמי להשוות את עצמי, זמר חד פעמי, מיוחד כל כך. האישיות שלו פרצה מכל שיר", הודה.