שי המבר הכריזה על בסיבוב חורף חגיגי לקידום אלבומה המצליח "כל החלומות". רגע אחרי השקת האלבום החדש "כל החלומות" אחד מאלבומי השמה, ואחרי מופע ענק נוסף בבארבי ת"א – שי המבר והלהקה בסיבוב חורף מרגש במיוחד, במופע חדש, בביצועים ועיבודים חד-פעמיים לשיריה. את סיבוב ההופעות תפתח המבר ב"פסטיבל הפסנתר", בבוקר ההשקה, סיפרה הזמרת שי המבר, שזכתה בתואר 'זמרת השנה' של מעריב לשנת תשפ"ג.

"אף פעם לא היה לי חשש": מירי מסיקה מגיבה לפרשת שרה נתניהו וקרן פלס

המופע כולל את השירים המקוריים והעוצמתיים מהאלבום החדש, אשר ריגשו מדינה שלמה, ביניהם הלהיט "אלי את לי פריז" שכבש את הקהל ואת פסגות המצעדים, "חייאתי", הקאבר הבלתי נשכח ל"ימים לבנים", לצד הלהיטים המוכרים והאהובים "נתתי אותי אל העיר", "פעם את לילה", "יונתן" ועוד.

באלבום שי לוקחת אותנו למסע מרגש, אותנטי, חלומי, פשוט ומורכב - מנתניה ועד פריז, בין רביעיית מיתרים לתכנותים ממוחשבים, בין חוויות וסיפורים מהחיים אל תוך לחנים וטקסטים עמוקים וחדים – בסאונד, בכתיבה ובאופי הייחודי רק לה. המבר קיבעה את מעמדה כיוצרת על-זמנית המבצעת שירים מקוריים, חשופים ומרגשים שלא נשמעו בתעשיית המוזיקה המקומית הרבה מאוד זמן.

מזל טוב על הזכייה ב'זמרת השנה'
"תודה למעריב ולדודי פטימר על הבחירה, ורק שנמשיך לעשות מוזיקה ולזכות בתארים נהדרים כאלה".

מה התוכניות להמשך?
"להמשיך לעבוד, התחלתי לעבוד על האלבום הבא. כל המ שאני עושה להמשיך. יש הופעה מרגשת מאוד בפסטיבל הפסנתר. הולכת להיות לי הופעה מאוד מיוחדת ב-26.10 בקאמרי. אני מאוד גיטרה, גם עכשיו כשאין עליי את הגיטרה, אז הפסנתר הולך לקבל את המקום שלו וניר מימון המפיק המוזיקלי של האלבום גם יהיה על הבמה וינגן איתי בהופעה הזו, וזהו, זה באמת לראות את השירים דרך הזווית של הפסנתר".

אתם עובדים על העיבודים?
"התחלנו לגשש את הדבר הזה, וזה הולך להיות יפיפה ונורא מרגש. שירים יקבלו צבע אחר דרך הפסנתר ועולם אחר נפתח".

אנחנו כאן חוגגים, בחוץ, בארץ המצב קצת רעוע והרבה מתיחות, איך את מרגישה עם מה שקורה במדינה?
"עצוב לי, ואני מקווה שדברים יראו אחרת, בשביל כולנו. הקהל, גם ברמה של הקהל, והאמנים ואמנות".


מה חשבת על זה ששרה נתניהו לכאורה התערבה בבחירות אמנותיות ולכאורה התנגדה להופעה של קרן פלס. איך את עם זה שהפוליטיקה מתערבבת עם התרבות
"זה מאור מוזר. זה באמת עניין של רגע להיות בן אדם עם לב והגיון. זה אפילו לא פוליטי, זה להיות בן אדם שרואה את הדבר הזה ומבין שזה דבר שאסור שיקרה ואסור שאמנים יחששו להביע עמדה פוליטית. כמובן, קרן, אהובתי, זה מאוד מוזר לפתוח את מהדורת החדשות בתור אמן. אתה רוצה היצירה שלך תהיה הפרונט, אז אני מקווה שזה לא יקרה שוב הדבר הזה. היה מרגש לראות שאנשים מכל קצוות הקשת הפוליטית אמרו שזה לא אמור לקרות".