בימים האחרונים אייל גולן פועל ללא הפסקה על מנת לחזק את עם ישראל כמה שניתן בימים אלו, בין ניחום אבלים, ביקור פצועים, הופעות לחיילים בבסיסים ומפגשים עם תושבי עוטף עזה. גולן ממשיך לשמח את עם ישראל וכמו בכל השבועות האחרונים גם היום הגיע לביקור בבסיסים ברחבי הארץ ולבקר פצועים בבית חולים איכילוב בתל אביב. בהופעה היום בבסיס בדרום הארץ שימח מאות חיילים,  אייל הופיע במשך חצי שעה יחד עם הנגנים שלו וביצע את מיטב הלהיטים.

אייל גולן עם הלוחמים, נתנאל מויאל יחסי ציבור (צילום :נתנאל מויאל יחסי ציבור)

אייל גולן סיפר על הבמה על התחושות שלו בימים אלו: "אנו עוברים ימים קשים ונוראיים אבל עם ישראל חי, חזק ומאוחד ואף אחד לא יוכל לנצח אותנו, אני מאחל לכם שתחזרו לשלום בריאים ושלמים ותתנו בראש בכל הכוח!".

כזכור, גולן הגיע בשבוע שעבר לבית החולים שיבא תל השומר, לבקר את לוחמי, לוחמות וחיילי צה״ל והאזרחים שנפצעו במהלך המלחמה. גולן מסר ל"TMI": "באתי לחזק ויצאתי מחוזק, הרוח הישראלית החזקה תנצח, אנחנו ננצח!". 

לרגל המצב גולן השיק שיר חדש ״עם ישראל חי״ המלווה בקליפ מרגש שמציג את עם ישראל בשיא תפארתו ואחדותו. את השיר כתבו והלחינו אבי אוחיון ואופיר כהן. כל ההכנסות מהשיר ייתרמו לעמותת ער״ן הנותנים סיוע נפשי לחיילים, ילדים, קשישים ולכל מי שזקוק לכך (זמינים 24/7 במספר 1201 ובפלטפורמות נוספות ‏www.eran.org.il). "כשתאזינו לשיר הזה אני רוצה שתעצמו את העיניים ותדמיינו את היום שאחרי, כי הוא יגיע", מסר גולן. "את האחדות שניקח איתנו, את השלום שבינינו, את אהבת החינם והמדינה החדשה שתקום פה בזכות כל אחד ואחת מכם".