לא רק ארגנטינה: גם בתי מלון באורוגוואי השכנה סירבו לארח את רוג'ר ווטרס במחאה על התבטאויותיו בעלות הגוון האנטישמי נגד ישראל.

על פי דיווחים בעיתונות הדרום אמריקנית, שורה של בתי מלון בתי מלון בבואנוס איירס ובמונטווידאו בירת אורוגוואי סירבו לקבל הזמנות לווטרס לקראת הופעותיו, בטענה שאין חדרים פנויים.

נשיא ועד יהודי אורוגוואי כתב לבית מלון וביקש שלא לארח את ווטרס, שמנצל את תהילתו כדי להפיץ שנאה נגד יהודים. ווטרס עדיין בסאו פאולו בגלל הביטולים.

בשיחה עם העיתון הארגנטיני Pagina 12 אמר ווטרס כי כתצאה מהביטולים הוא עדיין שוהה בסאו פאולו שבברזיל, שם הופיע לפני מספר ימים. גם במקרה זה, ווטרס האשים את "הלובי הישראלי", כלשונו, בהתנכלות לו. "אכלתי ארוחת ערב עם חוסה מוחיקה, נשיא אורוגוואי לשעבר שהוא חבר שלי", אמר הזמר לעיתון, "ואני לא יכול ללכת כי הלובי הישראלי, או איך שהם קוראים לעצמם, ביטל אותי".

ווטרס, מייסד להקת הרוק האגדית פינק פלויד, ידוע בדעותיו הפרו-פלסטיניות וסופג ביקורת גוברת על אנטישמיות מאז החלה המלחמה בעזה. ווטרס הכחיש זאת בתוקף ואמר שהוא מותקף על ידי הלובי הישראלי בגלל האמונה שלו בזכויות אדם ומאבקו למען הפלסטינים. לאחרונה אמר ווטרס שישראל הגזימה בתגובתה להתקפת חמאס ב-7 באוקטובר ו"המציאה סיפורים על עריפת תינוקות".