מאז השבת השחורה של השבעה באוקטובר, כמות הסיפורים שנחשפים היא אינסופית כשכל סיפור מרכיב עולם שלם של אדם שחייו נגדעו בהינף יד. מאחורי כל סיפור כזה עומדת משפחה שביום אחד העולם שלה עצר מלכת. מעריב מביאים כעת את סיפורו של אלון אהל, צעיר בן 22 שרק חזר מהטיול הגדול שלו במזרח וכל חטאו היה שאהב מוזיקה ונסע לבלות במסיבה המקוללת ברעים. 

צעיר, מוכשר, אוהב מוזיקה. אלון אהל (צילום: צילום פרטי)
צעיר, מוכשר, אוהב מוזיקה. אלון אהל (צילום: צילום פרטי)

אהל נסע לפסטיבל נובה יחד עם ארבעה מחבריו הטובים. החבורה הגיעה למסיבה בשעה 5:30 בבוקר, שעה אחת בלבד לפני ירי הטילים שהתחיל את הכל. אהל וחבריו חזרו לרכבם והחלו בנסיעה צפונה, אך נעצרו על ידי שוטרים שחסמו את הכביש בעקבות ירי בלתי פוסק על הרכבים. 

הצעירים, שעוד לא הבינו את גודל האירוע, נאלצו לחזור לאחור והגיעו למיגונית בכניסה לקיבוץ רעים בה שהו 27 צעירות וצעירים (ביניהן גם אישה בהריון), כשבשעה 8:08, קיבלה ממנו משפחתו את ההודעה האחרונה לפיה הוא וחבריו בסדר ונמצאים במיגונית. מספר דקות אחר כך מחבלי חמאס – דעאש הגיעו לאותה מיגונית ארורה וזרקו לתוכה מספר רימוני רסס והלם. 

באותה מיגונית, שהה גם ענר שפירא ז"ל, שעלה השבוע לגבורה כשנחשפו תיעודים הירואים שלו, הודף בתושייה כל רימון שנזרק פנימה. שפירא שילם על גבורתו בחייו כשלבסוף, רימון רסס אחד הצליח לחדור לתוך המיגונית ולהתפוצץ. בתוך כל הכאוס, חדרו פנימה מחבלי חמאס וחטפו את אלון ושני צעירים נוספים, תוך כדי שהם מבצעים וידוא הריגה בקורבנות שניסו להתגונן בפנים. 

אלון אהל כאמור, נחטף לעזה. הפלאפון שלו נפל ככל הנראה בזמן שנחטף והגיע לבית החולים סורוקה עם אחת הניצולות. אחותו המשיכה להתקשר אליו כל אותו הזמן, ובסביבות השעה 14:00 בצהריים נענתה שהפלאפון הגיע עם פצועים לסורוקה אולם אלון אינו בסביבה. 

רק כשבועיים לאחר הטבח הנוראי, הגיע למשפחה סרטון בו רואים את אלון נגרר על הכביש ומועמס על טנדר. מאז, לא קיבלה משפחתו שום מידע חדש אודותיו.

אלון אהל, בן 22, מהיישוב לבון בגליל, אוהב אנשים ומוזיקה, ובעיקר, פסנתרן מוכשר. אלון ניגן בפסנתר שלו לפני שיצא למסיבה בדרום והשאיר אותו פתוח, אימו לא סוגרת את הפסנתר עד שיחזור וינגן שוב. כעת, משפחתו יצרה עבורו את הפסנתר הצהוב כדי לאפשר לנגנים ולכל מי שמגיע לכיכר החטופים להתחבר אליו דרך המוסיקה. על הפסנתר כתבה המשפחה את הכתובת המצמררת: "Alon, you're not alone".

ביום רביעי, ה-22.11.2023 בשעה 17:00 אחר הצהריים, יגיעו אל הפסנתר רמי קליינשטיין, מארינה מקסימיליאן וענת פורט כדי לנגן עליו ולחלוק לאלון את הכבוד המגיע לו. האירוע יתקיים בנוכחות המשפחה שקוראת לציבור להגיע כדי לתמוך, לחזק, לזעוק את זעקת משפחות החטופים שמחכים ליקיריהם ובעיקר, לכבד את אלון ולתמוך בו באמצעות הדבר שהוא הכי אוהב – המוזיקה. 

מגיעים לחלוק כבוד לאלון עם המוזיקה שהוא כל כך אוהב (צילום: צילום פרטי)
מגיעים לחלוק כבוד לאלון עם המוזיקה שהוא כל כך אוהב (צילום: צילום פרטי)

תמיד עם הפסנתר. אלון אהל (צילום: צילום פרטי)
תמיד עם הפסנתר. אלון אהל (צילום: צילום פרטי)