הזמרת הפופולרית טיילור סוויפט השתתפה באירוע התרמה של הקומיקאי ראמי יוסף בברוקלין, ניו יורק, במהלך סוף השבוע יחד עם סלינה גומז. אַניה טיילור-ג'וי, זואי קרביץ וקארה דלווין היו גם בין הכוכבים שנצפו בקהל. הרווחים מהאירוע הוקדשו לסיוע לארגון האמריקאי לעזרה לפליטים במזרח הקרוב (ANERA) - ארגון לא ממשלתי המספק סיוע הומניטרי ופיתוח לרצועת עזה.

זה שלום זה? המדינה הערבית ש-70% מאזרחיה תומכים בטבח חמאס

בתוכניתה "המופע של מייגן קלי", בעלת הפודקאסט והעיתונאית תקפה את הזמרת על החלטה ואמרה כי על סוויפט "להתנצל בפני ישראלים ויהודים אמריקאים" על השתתפותה באירוע. "אני מקווה שיחרימו את האירועים שלה עד שתוציא התנצלות כי ההשתתפות הזאת הייתה מוטעית", אמרה.

"טיילור סוויפט, שצייצה בטוויטר על תמיכתה בקהילת הלהט"ב, את יודעת מה הם עושים לאותה קהילה בעזה, שבה כעת את רוצה לתמוך", המשיכה. "מי שדיברה על תמיכתה בנשים, על התנגדותה לחוקים רפובליקנים מסוימים שאינם תומכים בנשים, את יודעת מה הם עושים לנשים? את יודעת מה חמאס אוהב לעשות לנשים? את חושבת שיש לנו שוויון זכויות שם, טיילור?"

קלי סיכמה: "סוויפט, את בבירור לא יודעת כלום".

בתגובה, מעריצים של סוויפט פרסמו בטוויטר: "ההשתתפות של טיילור במופע קומדיה זו לא בבחינת תמיכה אקטיבית שלה בעזה, אלא זאת תמיכה אקטיבית של ראמי בעזה", כתב אחד המעריצים ברשת X (לשעבר טוויטר).