המוזיקאי שמוליק בילו, חבר בלהקת "חלב ודבש", הלך לעולמו היום (ראשון) בבית החולים איכילוב בתל אביב בגיל 71 לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. לווייתו תיערך מחר בבית העלמין ברמת השרון, בשעה 12:00. 

זמרת הסופראנו-קולורטורה עושה קאמבק מוינה היישר לאופרה הישראלית
"להפסיק את הטבח בעזה": עשרות במאים מעוטרים במכתב תקיף

בילו היה חבר בלהקת "חלב ודבש" שזכתה באירוויזיון בשנת 1979 עם הסולנית גלי עטרי , והביא יחד עם חברי להקתו את הניצחון השני ברציפות של ישראל בתחרות הזמר האירופאית.

בתחילת דרכו שירת בלהקת גייסות השריון, והיה שותף לתכניתה "פשוט שריונר", שעלתה בשנת 1969. מתכנית זו הצליח השיר "שריונים 69", שדורג במקום העשירי במצעד השנתי של אותה שנה.

בשנת 1979 הצטרף בילו ללהקת "חלב ודבש", שהוקמה לכבוד פסטיבל הזמר והפזמון של אותה שנה. הלהקה נוסדה לצורך ביצוע השיר "הללויה" שכתבו שמרית אור וקובי אשרת. מלבד בילו, חברי ההרכב היו ראובן גבירץ, יהודה תמיר וגלי עטרי. במקור נכתב "הללויה" עבור להקת "הכל עובר חביבי", אבל סולנית "הכל עובר חביבי" שלומית אהרון ויתרה על השיר. אחרי שנשארו ללא הרכב מתאים לביצוע השיר בפסטיבל, המפיק שלמה צח ויוצרי השיר שמרית אור וקובי אשרת החליטו להקים להקה חדשה במיוחד למטרה זו.

הלהקה זכתה במקום הראשון בפסטיבל עם השיר "הללויה", והמשיכה עם השיר לזכייה באירוויזיון. במצעד השנתי של שנת 1979 זכה השיר בתואר "שיר השנה". כעבור שנה זכה שיר נוסף של הלהקה בתואר "שיר השנה", הפעם "גלגל ענק". מספר שירים נוספים של הלהקה הצליחו במצעדים השנתיים באותן שנים, ובהם "שיר לשירים" ו"יחד". הלהקה זכתה גם בתואר "להקת השנה" בשנת 1980.