כמעט שלושה חודשים עברו מאז השבת השחורה של 7 באוקטובר, בה נרצחו עורכת מעריב ו-TMI, שי רגב ז"ל, ובן זוגה ניר פורטי ז"ל, במסיבת הטבע נובה.

השבוע פורסם השיר "האנשים והפיות", אותו כתבה ניצן רגב, אחותה של שי, ומוקדש לזכרם. את השיר הלחין בן וייד ומבצעת הזמרת ליאור קקון, והוא בוצע לראשונה בערב לזכר רגב ופורטי שהתקיים במיצג הנובה באקספו תל אביב בשבוע שעבר. את השיר מלווה קליפ מרגש עם תמונות וקטעי וידאו של בני הזוג.

"כתבתי את השיר כמה ימים אחרי השבעה. מעולם לא כתבתי שיר לפני, המילים כמו נשפכו ממני. השיר נועד להביע את האהבה העצומה של שי וניר ואת הנצח שהבטיחו שיחיו בו, שהתחלף בנצח מסוג אחר וכואב", מספרת ניצן רגב למעריב.

בראיון לחדשות 12 הוסיפה: "זה נותן לי דרך להגיע לעוד אנשים כדי לספר את הסיפור של שיר וניר, זה מה שחשוב לי. שי הייתה עורכת באתר TMI במעריב, הייתה הכי מוצלחת שיש והכי במקום המשגשג שלה בחיים, בתקופה האחרונה היא הייתה אומרת עליה ועל ניר 'ניצחנו את כולם'. ניר בן 30, הוא לא הספיק לחגוג את יום הולדת 30. הם הכירו שנה לפני האסון ומההתחלה היה ברור שזו אהבה של זוג פיות, הם עברו לגור ביחד רק שלושה שבועות לפני שזה קרה והם היו הכי מאוהבים שיש, לא הפסיקו לדבר על זה שהם על גג העולם".

צפו בקליפ:

הקליפ "האנשים והפיות" שמוקדש לזכר שי רגב וניר פורטי ז"ל (צילום :באדיבות המשפחה)